DotCommerce scrie:1) S-a postat o intrebare despre DotCommerce si am raspuns ? Este OK ? Cred ca da
Nu, nu este OK. De ce? Pentru ca s-a pus o intrebare adresata utilizatorilor serviciului. Daca eu merg pe un forum si intreb... E buna Coca-Cola? A mai consumat-o cineva in ultimul timp? Ma astept oare?... sa vina cineva de la Coca-Cola si sa imi raspunda... Coca-Cola a primit inca un certificat luna aceasta, de luna viitoare putem produce si suc de menta. Consumati cu incredere...etc... asta nu e reclama?
Ceva in genul acesta a fost raspunsul tu la intrebarea, fireasca si normala, care a redeschis discutia. Daca nu se face reclama (nu ma deranjeaza reclama), ar fi trebuit sa te abtii (no ofense), si sa lasi pe cineva din cei multi care folosesc serviciul tau sa il laude sau critice, dar in cazul vostru se pare ca au cam murit primii, sau nu trec pe phpromania.
daca eu sunt cel care a postat aiurea, cred ca te inseli, am postat absolut pe subiectul threadului. eu sunt cel care l-a reinviat, am pus niste intrebari
Nu m-am referit la tine, dar sincer esti multumit de ce ai vrut tu sa aflii? Ma gandesc ca vroiai sa auzi o parere obiectiva, si nu venita de la cel care iti vinde produsul.
Cand am spus despre faptul ca vine un X si posteaza, m-am referit la primul post al userului DotCommerce, care a venit ca raspuns tot la o intrebare pe aceeasi tema.
Eu am mai intrebat cu cine avem placerea sa stam de vb, e vb de un fan inrait al serviciului, sau de General manager, CEO, sau alta functie din cadrul companiei care se plictiseste, de un programator care este atat de mandru de serviciul la a carui dezvoltare ia parte, incat face reclama fara sa fie platit pentru asta?
Asta chiar nu ar fi reclama ... ar fi o informatie utila atat timp cat stam de vb se pare cu cineva "oficial" din cadrul companiei voastre.