Pagina 1 din 1

Coltul rusinii - firme de hosting neserioase.

Scris: Dum Aug 05, 2012 6:44 am
de Birkoff
Deschid aici un topic in care ar fi bine sa contribuim cu totii ca sa stim de cine sa ne ferim.

Incep eu:
NU RECOMAND sa cumparati de la:

despregazduire.ro -> la o simpla cautare pe net despre ei gasiti multe comentarii negative despre ei si in urma unei experiente cu un client care avea hosting la ei, pot spune ca au servicii foarte slabe si suport tehnic foarte prost.

gazduire.ro -> tot in urma unei experiente cu un client, au suport tehnic foarte greoi, fac modificari la servere si la configuratii fara sa anunte in prealabil, daca iti merge site-ul sau mailul azi, maine te trezesti ca nu mai merge si pierzi timp incercand sa iti dai seama daca e de la tine sau de la ei... au probleme cu back-upul, mai bine iti faci singur decat sa te bazezi pe ei.

mobilpay.ro -> suport tehnic foarte greoi, documentatie incorecta/insuficienta, dureaza foarte mult pana sa te prinzi cum sa implementezi codul lor in aplicatiile clientilor. Au o documentatie standard care nu se potriveste cu codul necesar si de aici apar tot felul de probleme si stai si pierzi timp cu discutii pe mail ca sa ii lamuresti ce faci si ce nu merge... (in special plata prin sms)... De asemenea pentru fiecare pachet trebuie sa astepti dupa ei verificarea si activarea pachetului nu il poti implementa direct si iar pierzi timp...

beonline.ro -> suport tehnici foarte greoi, astepti mult pana iti raspund la tichete si nu mereu te rezolva, trebuie sa te prinzi ce sa faci ca sa rezolvi (daca reusesti). De asemenea daca ai nevoie sa vezi cum configurezi o adresa de email in outlook sau sa setezi un cron (neavand aceste lucruri in panoul de control) stai si astepti dupa ei... La fel, nu anunta cand se fac modificari si te trezesti ca e site-ul jos si nu stii ce sa intamplat (o fi fost un hacker sau e de la ei...)

orange.ro -> am avut un client care avea hosting la ei, avea atatea gauri in site de nu stiai ce sa mai faci ce sa mai peticesti (gaurile erau si de la host, configuratii gresite, setari php.ini nesecurizate). Daca nu vreti sa va pice site-ul in 10 min din cauza unui scriptkids curios nu recomand sa lucrati cu ei. Si atentie la backup, trebuie sa il faceti manual, nu va bazati pe ei...

Momentan ma opresc aici, astept si pe altii cu probleme similare sa ii puna aici ca sa stim sa ne ferim de ei.

Scris: Dum Aug 05, 2012 2:58 pm
de trustnet
Referitor la mobilpay.ro, chiar in partea de SMS, n-am avut probleme de genul la implementare.

Poate te-as putea ajuta sa vedem ce faci si cum faci, dar sincer, e chiar simplu de tot sa implementezi plata prin SMS online/offline si card. Eu folosesc SMS online si plata prin card. Toate merg in mod automat.

Dar sunt de acord cu faptul ca nu te poti baza pe suportul lor la implementare, am avut si eu o cerinta anume pentru a face ceva mai mult cu implementarea (mergea dar doream ceva in plus) si am cerut indicatii unde am primit raspunsul 'Nu se poate' sau se poate dar trebuie folosit altceva etc..

Insa peste noapte, chiar dupa ce am vorbit cu ei, mi-a zarit exact ce si cum trebuie sa procedez, si chiar simplu daca ma gandesc acum, dar cred ca sti cum e, la ce te gandesti mai mult, rezolvarea e mai simpla ... :)

LE: apropo, mobilpay e operator de plata, in nici un caz firma de gazduire.

Scris: Dum Aug 05, 2012 9:24 pm
de Birkoff
da, stiu ca mobilpay e operator de servicii cu plata, dar calitatea suportului tehnic lasa de dorit (asa cum ai observat si tu) si am zis ca merita pus aici pentru ca multi clienti aleg sa lucreze cu ei si de aici apar problemele (unele le-ai observat si tu)

fortumo de exemplu are un set de scripturi standard, usor de implementat si fara batai de cap, chiar si un incepator le poate folosi fara probleme, pe cand la mobilpay trebuia la fiecare modificare sa vb cu ei sa imi dau seama de ce nu merge (pentru ca in documentatie erau niste modele si in codul propriuzis era altceva...)

Scris: Dum Aug 05, 2012 9:33 pm
de trustnet
Nu tin cu ei, sincer, mi-a luat putin pana m-am obisnuit cu codul, si da, in codul propriu-zis din exemple parca e mai vechi sau au schimbat ceva.

De exemplu azi m-am hotarat si eu sa schimb ca sa afiseze numarul tranzactiei (Care inainte afisa numarul comenzii, era luat din exemplu, si ma deruta putin cand faceam verificari) si a durat cam 5 minute editat+testat. La inceput trebuie doar verifice, insa apoi nu mai ai treaba.

Fortumo l-am folosit de muuuuuult, si da e foarte usor de implementat, dar perioada la care ti se face plata este 2 luni parca, si ei au comision variabil, unde la acestia este un comision fix.

Scris: Mar Aug 07, 2012 10:03 am
de Birkoff
vi se pare normal la romtelecom sa trimiti ticket sambata si sa le dai azi telefon (deci dupa 2 zile) si inca sa nu poata sa raspunda la problema din ticket? am intrebat si eu ca omul de unde pot seta un cronjob deoarece in cpanel-ul lor nu au aceasta optiune si inca nu au reusit sa imi raspunda :)) deci inca odata evitati beonline.ro pe cat posibil...

Scris: Sâm Aug 11, 2012 4:08 pm
de trustnet
Ok, nu e normal :), te asigur.

Scris: Sâm Aug 11, 2012 7:04 pm
de Birkoff
intre timp a venit si raspunsul, citez "nu va putem oferi serviciu de cron la nici unul din pachetele disponibile" asa ca am anuntat clientul, daca vrea magazin virtual care sa functioneze automat sa se mute de la ei, altfel va trebui sa intre zilnic la anumite ore ca sa ruleze scripturile ce trebuiau rulate de cron :)) (desigur ca nu i-a convenit)

Scris: Mie Oct 17, 2012 4:46 pm
de strg
Pentru despregazduire , jalnici la suport am vrut sa imi transfer domeniile de la ei la alta firma si dupa o luna de zile de telefoane si mailuri am renuntat si am reinnoit....

Pentru mobilpay suportu a fost ok si implementarea, doar ca raspunde cam greu. La comercial s-a miscat repede.

Scris: Mie Oct 17, 2012 7:56 pm
de cezar.lucan
Am dat de unii care nu au acceptat sa puna php_xsl si sourceguardian loader desi le-am platit o carca de bani. Motivul.... au probleme de securitate :)) Am rasturant net-ul si nu am gasit nici o problema!
Nu spun care este firma desi e unul din marile nume!

Am renuntat la serviciile lor si m-am mutat la Romarg unde au rezolvat in 5 minute si ma intrebau ce mai vreau!!!

Scris: Mie Oct 17, 2012 8:29 pm
de Birkoff
cezar.lucan scrie:Am dat de unii care nu au acceptat sa puna php_xsl si sourceguardian loader desi le-am platit o carca de bani. Motivul.... au probleme de securitate :)) Am rasturant net-ul si nu am gasit nici o problema!
Nu spun care este firma desi e unul din marile nume!

Am renuntat la serviciile lor si m-am mutat la Romarg unde au rezolvat in 5 minute si ma intrebau ce mai vreau!!!


nu toate firmele sunt dispuse sa instaleze alte librarii sau programe doar pentru ca asa vrea clientul, in general se limiteaza la lista de librarii si aplicatii standard + ce mai ofera ei in pachetul respectiv. asta nu inseamna ca e firma neserioasa, doar ca fiecare firma are dreptul sa ofere un anumit pachet si sa se tina de el, daca clientul vrea altceva cauta la alta firma...

aici in topic e vorba de firme neserioase care iti iau si banii si ori nu ofera serviciile specificate in pachet ori au un suport tehnic dezastruos.

Scris: Mie Oct 17, 2012 8:38 pm
de cezar.lucan
De acord!! Neseriozitatea in acest caz a fost ca m-au tinut 3 saptamani ca sa imi dea un raspuns si mai mult, daca eu nu i-as fi contactat cu siguranta ar fi durat mai mult!!

Consider ca pachetul de servicii este o baza de pornire, asa cum este cazul Romarg! De la acest pachet de baza mergi configurezi mai departe daca se poate sau nu.

Cred ca promptitudinea si flexibilitatea serviciilor sunt un mod de a judeca un anumit furnizor, altfel nu ar exista firme specializate: pur si simplu ar cumpara o anumita configuratie de server, fac un mirror la un sistem instalat si configurat, plug&play - nu cred ca e o treaba serioasa!

Re: Coltul rusinii - firme de hosting neserioase.

Scris: Dum Sep 29, 2013 2:09 am
de Birkoff
recent a trebuit sa lucrez cu godaddy.com - suportul tehnic este groaznic, trebuie sa ai multa rabdare si zile multe la dispozitie ca sa ti se rezolve ceva (daca se rezolva) + interfata lor la site/aplicatie e foarte prost gandita, te pierzi pe acolo chiar daca te ghideaza ei la suport (chiar si ei mi-au dat gresit apoi si-au cerut scuze si mi-au dat altceva tot gresit, pana la urma am nimerit eu unde trebuia sa intru (a doua oara nu am mai reusit sa refac pasii ca sa intru tot acolo))
concluzie - feriti-va cat puteti de godaddy.com si rugati-va sa nu aveti probleme :)