lucianctin
PHPRomania Supporter
Data înscrierii: 22/Iul/2010

|
Memorare valoare Checkbox in BD si afisare dupa logare
Rezolvat
Salut !
Sunt oarecum incepator in ceea ce priveste PHP..si ar vrea sa ma ajutati cu un cod.
Cum vreau sa functioneze:
In primul rand am facut un login cu "utilizator" si "parola". Dupa ce se logheaza, utilizatorul vede o pagina..ma rog..nu are importanta cum arata..aceasta pagina este denumita membru.php. Membru.php contine mai multe chechbox-uri...
Am un checkbox. Daca acest checkbox este bifat imi intoarce val "Da" altfel imi intoarce val "Nu". Eu vreau sa pun aceste valori in BD, sa le memorez acolo si sa le afisez apoi cand utilizatorul vrea asta. Cam asta e..
Iata codul meu:
<?php
if($drepturiaut=="Da")
mysql_query("REPLACE INTO `$usern` VALUES ('1','Da','$afaceri','$titlurival','$proprimob','$depoziteb','$munca','$venituric','$dividente','$vportofoliu')");
else
mysql_query("REPLACE INTO `$usern` VALUES ('1','Nu','$afaceri','$titlurival','$proprimob','$depoziteb','$munca','$venituric','$dividente','$vportofoliu')");
$cerere = "SELECT * FROM $usern WHERE luna='ianuarie'";
$rezultat = mysql_query($cerere,$con);
if(mysql_num_rows($rezultat))
{
while($row = mysql_fetch_row($rezultat))
{
if ($row[1]=="Nu")
echo '<input type="checkbox" name="drepturiaut" value="Da">';
else
echo '<input type="checkbox" name="drepturiaut" checked="checked" value="Da">';
}
}
?>
$drepturiaut este o var in care memorez valoarea checkbox
iar $row[1] este casuta din tabel unde se inregistreaza "da" sau "nu" , valoarea lui checkbox
Acest cod scris d mine functioneaza cum vreau pana in momentul in care dau "logout" si ma loghez iar...de fapt .. m-am uitat in BD si am observat ca schimbarea se face cand dau iar "login"...mai precis..cand se incarca iar membru.php
Functioneaza astfel: bifez casuta si dau save - ramane bifata si in BD se trece "Da" (corect)
debifez casuta si dau save - ramane debifata si in BD se trece "Nu" (corect)