Site conta
Moderatori: cristi, icsfails, Moderatori
-
- Senior Member
- Mesaje: 1486
- Membru din: Mar Mai 10, 2005 11:53 pm
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Misto, da-i inainte!
Ar trebui sa faci si legatura intre iesiri si intrari - sa nu poti scoate decat ce ai in stoc
Imi place optiunea Fisiere->Tip articole dar n-ar trebui validate conturile cu planul de conturi inainte de salvare? Banuiesc ca vrei sa generezi automat note contabile dupa intrari/iesiri in baza acestor setari.
Si inca ceva ... setarile ar trebui sa fie specifice firmei, poate la alta activitatea cere diferita.
Acelasi indemn ... da-i inainte! Bravos
Ar trebui sa faci si legatura intre iesiri si intrari - sa nu poti scoate decat ce ai in stoc
Imi place optiunea Fisiere->Tip articole dar n-ar trebui validate conturile cu planul de conturi inainte de salvare? Banuiesc ca vrei sa generezi automat note contabile dupa intrari/iesiri in baza acestor setari.
Si inca ceva ... setarile ar trebui sa fie specifice firmei, poate la alta activitatea cere diferita.
Acelasi indemn ... da-i inainte! Bravos
legatura dintre intrari si iesiri este facuta, am sa fac cindva o schema generala a aplicatiei.
Da, voi modifica partea cu tip articole.
setarile specifice firmei se refera la ce ? nu pricep
Da, voi modifica partea cu tip articole.
setarile specifice firmei se refera la ce ? nu pricep
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
fiecare poate sa personalizeze conturile cum vrea, sa adauge , modifice etc
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
-
- Senior Member
- Mesaje: 1486
- Membru din: Mar Mai 10, 2005 11:53 pm
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Fain
Eu zic sa-l termini, sa-ti faci rost de un host si sa oferi firmelor sa tina contabilitatea online. Le asiguri confidentialitatea datelor, back-up si adaptarea la legislatie. Sau vinde-l cuiva care sa-l administreze iar tu asiguri numai update.
O sa fie abonati!
Inca o sugestie:
Ar trebui ca la ENTER sa nu se mai realizeze SUBMIT (sa sara la campul urmator) cu exceptia cazului in care butonul are focusul. Zic asta pentru ca-i stiu pe contabili. ENTER e mai aproape decat TAB (cu mana stanga tin documentele) si cand sunt obosti ...
Spor!
Eu zic sa-l termini, sa-ti faci rost de un host si sa oferi firmelor sa tina contabilitatea online. Le asiguri confidentialitatea datelor, back-up si adaptarea la legislatie. Sau vinde-l cuiva care sa-l administreze iar tu asiguri numai update.
O sa fie abonati!
Inca o sugestie:
Ar trebui ca la ENTER sa nu se mai realizeze SUBMIT (sa sara la campul urmator) cu exceptia cazului in care butonul are focusul. Zic asta pentru ca-i stiu pe contabili. ENTER e mai aproape decat TAB (cu mana stanga tin documentele) si cand sunt obosti ...
Spor!
multumesc de incurajare.
cu ENTER ma gandesc ,si cu siguranta vreau sa-l termin.
cu ENTER ma gandesc ,si cu siguranta vreau sa-l termin.
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
-
- Senior Member
- Mesaje: 1486
- Membru din: Mar Mai 10, 2005 11:53 pm
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
M-am uitat!
Nu stiu cum ai facut in interior dar din experienta-ti spun:
Pentru un document implementat trebuie sa prevezi campuri pentru absolut toate informatiile de pe el.
Nu le folosesti pe toate pentru inceput dar poti face scriptul de configurare pentru a seta utilizatorul cat de adanc vrea sa mearga cu evidenta. "Emitere document" ar fi nivelul cel mai de sus si "Doar NC" cel mai de jos. Intre ele pot fi: "Evidenta terti" caz in care solicita de pe fiecare document si tert-ul, "Evidenta pe document" se solicita in plus si documentul,...
Cand omu' incepe sa foloseasca programul zice "OK! Este exact ce-mi trebuie" si peste un timp cand se familiarizeaza cu interfata zice "Si n-as putea sa aflu cat carburant a consumat fiecare sofer?". Daca ai structura facuta, poate si scriptul de configurare il rezolvi dintr-un click.
Daca prevezi campuri pentru toate informatiile de pe document va fi mult mai usor in viitor, scapi si de modificarile costisitoare de structura.
*Am vazut ca ai facut configurarea pe tip de articol a conturilor, am incercat sa pun conturile si pe fiecare document (le aduc din configurari ca implicite dar il las sa le schimbe - daca vrea apasa un buton). In special la conturile de gestiune unii prefera 3711, 3712,3713 ca analitice pentru gestiune si o parte si 4428X, 707X, 607X pentru ca vor o evidenta pe centre de costuri.
In felul asta il las sa face ce vrea, doar asta e meseria lui si tot a lui este raspunderea.
* Inainte de salvarea unui document este necesar un buton "Cum arata NC" pentru a vedea de acum daca a facut bine sau nu.
wow cat am scris!
Nu stiu cum ai facut in interior dar din experienta-ti spun:
Pentru un document implementat trebuie sa prevezi campuri pentru absolut toate informatiile de pe el.
Nu le folosesti pe toate pentru inceput dar poti face scriptul de configurare pentru a seta utilizatorul cat de adanc vrea sa mearga cu evidenta. "Emitere document" ar fi nivelul cel mai de sus si "Doar NC" cel mai de jos. Intre ele pot fi: "Evidenta terti" caz in care solicita de pe fiecare document si tert-ul, "Evidenta pe document" se solicita in plus si documentul,...
Cand omu' incepe sa foloseasca programul zice "OK! Este exact ce-mi trebuie" si peste un timp cand se familiarizeaza cu interfata zice "Si n-as putea sa aflu cat carburant a consumat fiecare sofer?". Daca ai structura facuta, poate si scriptul de configurare il rezolvi dintr-un click.
Daca prevezi campuri pentru toate informatiile de pe document va fi mult mai usor in viitor, scapi si de modificarile costisitoare de structura.
*Am vazut ca ai facut configurarea pe tip de articol a conturilor, am incercat sa pun conturile si pe fiecare document (le aduc din configurari ca implicite dar il las sa le schimbe - daca vrea apasa un buton). In special la conturile de gestiune unii prefera 3711, 3712,3713 ca analitice pentru gestiune si o parte si 4428X, 707X, 607X pentru ca vor o evidenta pe centre de costuri.
In felul asta il las sa face ce vrea, doar asta e meseria lui si tot a lui este raspunderea.
* Inainte de salvarea unui document este necesar un buton "Cum arata NC" pentru a vedea de acum daca a facut bine sau nu.
wow cat am scris!
Daca ai observat la fiecare gestiune se poate configura conturile 4426, 4427, 4428, 378 cu analitice cum se doreste, inainte se vor trece in planul de conturi si de asemenea fiecare gestiune i se poate configura metoda de descarcare. Apoi daca observi la tip articole (introducere si iesire) este tipul nedefinit unde userul personalizeaza cum vrea contul contabil, asta in afara de cele definite in Fisier->Tip articole.
In legatura cu NC(cum arata NC) se poate rezolva.
Nu am inteles
Intre ele pot fi: "Evidenta terti" caz in care solicita de pe fiecare document si tert-ul, "Evidenta pe document" se solicita in plus si documentul,...
In legatura cu NC(cum arata NC) se poate rezolva.
Nu am inteles
Intre ele pot fi: "Evidenta terti" caz in care solicita de pe fiecare document si tert-ul, "Evidenta pe document" se solicita in plus si documentul,...
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
-
- Senior Member
- Mesaje: 1486
- Membru din: Mar Mai 10, 2005 11:53 pm
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Ziceam ca daca structura tabelelor este capabila sa retina toate informatiile de pe document in practica nu ai nevoie de toate dar pe parcurs se pot adauga noi informatii pentru a obtine noi situatii.
Pare flexibil asa.
Detaliez :
Daca mergi direct pe 4 (de exemplu) s-ar putea ca cineva sa nu doreasca sa introduca atat de multe date pentru a tine contabilitatea generala.
Da, n-am observat, gandesti diferit da' bine!
Pare flexibil asa.
Detaliez :
Cod: Selectaţi tot
1 - Evidenta strict contabila, se solicita spre a fi introduse :
- conturile ;
- sumele de pe document
=> NC
2 - Evidenta pe tert (client, furnizor, angajat, etc), se solicita :
- conturile ;
- sumele de pe document
- tertul
=>NC + situatii pe clienti/furnizori
3 - Evidenta pe document, se solicita :
- conturile ;
- sumele de pe document
- tertul
- documentele (curent si de referinta - ex. chitanta X achita factura Y)
=>NC + situatii pe clienti/furnizori + facturi neincasate ex
4 - Emitere documente - se solicta totate datele de pe document => se obtin maxim de situatii
Daca mergi direct pe 4 (de exemplu) s-ar putea ca cineva sa nu doreasca sa introduca atat de multe date pentru a tine contabilitatea generala.
Da, n-am observat, gandesti diferit da' bine!
Sunt de acord cu datele de pe document. In mare masura incerc asa.
Ceea ce imi este mai greu e treaba cu asocierea intrare-> plata si iesire-> incasare. Oarecum modul situatii furnizori si clienti l-am facut putin diferit .Poti vedea http://contaflux.ro/fluxgest/module/furnizori/sitfurnizori.php si http://contaflux.ro/fluxgest/module/clienti/sitclienti.php
Sunt doua taburi: primul situatie generala , iar al doilea situatie detailata pe tert unde se poate cauta, lista, exporta analiticul tertului.
Din primul tab daca apesi click pe tert te duce la situatia detailata a acestuia
Ceea ce imi este mai greu e treaba cu asocierea intrare-> plata si iesire-> incasare. Oarecum modul situatii furnizori si clienti l-am facut putin diferit .Poti vedea http://contaflux.ro/fluxgest/module/furnizori/sitfurnizori.php si http://contaflux.ro/fluxgest/module/clienti/sitclienti.php
Sunt doua taburi: primul situatie generala , iar al doilea situatie detailata pe tert unde se poate cauta, lista, exporta analiticul tertului.
Din primul tab daca apesi click pe tert te duce la situatia detailata a acestuia
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
nr. document si data document sunt informative, dar nu sunt legate de intrare sau iesire si atunci la coloana neachitat de la intrari sau iesiri nu se va schimba nimic. Trebuie sa fac si asta si atunci pot schimba si putin altfel situatia tertilor. Singura chestie este la iesiri , dai click dreapta pe un rand si se poate genera incasarea si plata si aici nechitat se opereaza corect.
Sunt inca multe ... dar ...
Sunt inca multe ... dar ...
http://www.contaflux.ro - Aplicatie WEB de contabilitate
-
- Senior Member
- Mesaje: 1486
- Membru din: Mar Mai 10, 2005 11:53 pm
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Poti si la casa si banca, daca alege furnizor si introduce document il verifici daca exista in intrari, daca nu exista il informezi si nu salvezi daca exista salvezi documentul (casa) si faci update la intrari.
Treaba este complicata pentru ca si la intrari trebuie sa ai grija sa nu stearga intrarea si sa ramana plata orfana.
Stiu ca e usor pentru mine doar sa vorbesc
Treaba este complicata pentru ca si la intrari trebuie sa ai grija sa nu stearga intrarea si sa ramana plata orfana.
Stiu ca e usor pentru mine doar sa vorbesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori