Cazare Romania

Orice discutie care nu se isi are locul in alt forum. Zona off-topic.

Moderatori: cristi, icsfails, Moderatori

FLORENTINAD
New Member
Mesaje: 1
Membru din: Vin Aug 21, 2015 9:28 pm

Cazare Romania

Mesajde FLORENTINAD » Sâm Aug 22, 2015 9:56 am

Tot pierdem prosoapele, halatele si papucii din camere. Se fura, clientii pleaca, observam abia in momentul in care se face curat si trebuie sa stam asa dupa fiecare persoana sa alergam, sa pierdem timp si bani. Cum sa facem sa ne fie respectate regulile? nu e normal asa? voi ce spuneti? cum solutionati problemele?



Avatar utilizator
Birkoff
Senior Member
Mesaje: 6380
Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cazare Romania

Mesajde Birkoff » Sâm Aug 22, 2015 5:38 pm

Sa zicem ca mesajul asta nu e postat de un bot, asa ca ma bag sa raspund (dupa ce l-am mutat la diverse ca e singurul loc unde ar merge discutia asta pe un site de programare - citeste regulamentul forumului ca sa nu mai fie probleme, altfel o sa te intrebi de ce ai ban).

1) ca vizitator, nu am pierdut niciodata nimic (nu sunt uituc din fire, nici distrat, si in general cand le scot din geanta stiu exact ce am scos si unde le-am pus astfel cand imi fac bagajul sa stiu de unde le iau - am obiceiul cand merg undeva sa nu ma imprastii ci sa tin totul la un loc). Stiu ca mai sunt si distrati care uita (situatia ta), si pentru ei recomandarea mea este sa fie mai atenti ce scot din geanta si unde le pun, eventual cand nu le mai folosesc sa le puna inapoi in geanta (personalul hotelier nu cauta prin genti, sau daca ti sa intamplat sa caute, exista si genti cu lacat (nu e cine stie ce, se poate trece si de el, dar se gandesc de 2 ori inainte sa opereze daca vad lacatul - si na, cine te pune sa pleci cu bratari si obiecte scumpe dupa tine, si mai ales neasigurate?))

2) ca si personal hotelier, exista anumite reguli interne (la hotelurile normale nu la cele de mana 2-a) si in cazul unei reclamatii se investigheaza si de obicei se descopera vinovatul si se inapoiaza bunul (sau se trimite prin posta daca persoana a plecat). Nu e o regula la toate hotelurile dar acum depinde si ce noroc ai (eu in afara de laptop si telefon nu iau alte bunuri de valoare, iar astea 2 de obicei sunt lipit tot timpul de ele asa ca nu imi dispar, restu haine, halate sau mai stiu eu ce nu am avut probleme sa dispara)
- daca personalul hotelier descopera ca au fost furate becurile, lampile, halatele, prosoapele sau obiectele de mobilier din camera respectiva (nici nu ai idee cat de mult se practica asta la noi, romanii sunt obisnuiti sa plece acasa cu amintiri din hotel si fura ce le cade prin mana), nu e o problema, in general hotelul are asigurat in pretul cazarii si astfel de pierderi (pe langa asigurarea normala), iar daca totusi se fura un obiect mai de valoare, se face reclamatie la politie si de obicei se rezolva problema prin taxarea ulterioara a vinovatului (de obicei in afara instantei, in cadrul intelegerii reciproce intre vinovat si hotel)

3) exista site-uri online unde poti face review la hoteluri si locurile unde ai stat cazat, e bine inainte sa mergi undeva sa cauti astfel de site-uri si sa te documentezi despre locul de cazare respectiv, asa iti poti face o idee cam la ce te poti astepta (si desigur, dupa ce vii din concediu poti contribui tu cu un review util pentru altii ca tine).
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.


Înapoi la “Discuţii generale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori