AJAX - advantages & disadvantages
Moderatori: cristi, icsfails, Moderatori
-
- Junior Member
- Mesaje: 48
- Membru din: Lun Dec 03, 2012 8:58 pm
- Localitate: Cluj Napoca
- Contact:
AJAX - advantages & disadvantages
salutare. Imi puteti da cateva avantaje , dezavantaje depre utilzarea Ajax ului. Stiu ca sunt multe chestii pe google ,dar vreau sa va aud si pe voi, dupa propria experienta . Ms
- mandix
- Average Member
- Mesaje: 142
- Membru din: Dum Apr 01, 2012 2:04 am
- Localitate: Santana, Arad
- Contact:
Re: advantages & disadvantages
Ce ai gasit tu pe google sunt raspunsuri tot din experienta programatorilor si chiar sunt foarte bine punctate avantajele si dezavantajele in cateva articole. La o comunitate de php, normal ca cel mai grav dezavantaj este ca AJAX depinde de Javascript, iar restul dezavantajelor nu prea ma preocupa, deoarece fara AJAX as fi "mort" .... si nu numai eu
- vectorialpx
- Senior Member
- Mesaje: 4832
- Membru din: Mar Mar 01, 2005 9:48 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: advantages & disadvantages
Principalul dezavantaj este cel SEO.
Trebuie sa faci o balanta intre user-friendly si SEO astfel incat sa impaci si motoarele de cautare si utilizatorul.
Asta se face in functie de aplicatie, de situatie. De exemplu:
1. Daca ai un brand, cum este Nike, BMW sau alt mare gigant, care se bazeaza pe marketing-ul outdoor (foarte putin pe site) atunci nu te deranjeaza sa ai Flash-uri si AJAX-uri.
2. Daca te uiti la site-urile mari (cum e de exemplu Amazon) vei observa ca AJAX-ul este folosit doar acolo unde nu este afectat SEO-ul si e foarte bine gandit. De exemplu, fiecare produs are pagina lui, nu este un AJAX care-ti serveste chestii instant, desi poate ar fi fost mai simpatic.
3. Site-urile ca Facebook, Yahoo! Mail, Google Mail, de asemenea, nu au nevoie de SEO pentru ca sunt aplicatii dependente de un user-login care daca a ajuns acolo, e considerat ca si client al site-ului.
Trebuie sa faci o balanta intre user-friendly si SEO astfel incat sa impaci si motoarele de cautare si utilizatorul.
Asta se face in functie de aplicatie, de situatie. De exemplu:
1. Daca ai un brand, cum este Nike, BMW sau alt mare gigant, care se bazeaza pe marketing-ul outdoor (foarte putin pe site) atunci nu te deranjeaza sa ai Flash-uri si AJAX-uri.
2. Daca te uiti la site-urile mari (cum e de exemplu Amazon) vei observa ca AJAX-ul este folosit doar acolo unde nu este afectat SEO-ul si e foarte bine gandit. De exemplu, fiecare produs are pagina lui, nu este un AJAX care-ti serveste chestii instant, desi poate ar fi fost mai simpatic.
3. Site-urile ca Facebook, Yahoo! Mail, Google Mail, de asemenea, nu au nevoie de SEO pentru ca sunt aplicatii dependente de un user-login care daca a ajuns acolo, e considerat ca si client al site-ului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori