problema JS + AJAX
Moderator: Moderatori
problema JS + AJAX
salut.. daca am gresit aria, imi cer scuze
incerc sa apelez dintr-o functie in Javascript o functie de traducere facuta cu AJAX
problema e ca la apelare nu trece de onSuccess, deci nu imi returneaza traducerea..
insa dupa ce se executa toate functiile, revine in functia de traducere si abia atunci intra in blocul onSuccess
nu reusesc sa inteleg de ce intra de 2 ori in functia de traducere, si doar a 2a oara da si un rezultat corect
mentionez ca sunt incepator in domeniu
va multumesc anticipat
incerc sa apelez dintr-o functie in Javascript o functie de traducere facuta cu AJAX
problema e ca la apelare nu trece de onSuccess, deci nu imi returneaza traducerea..
insa dupa ce se executa toate functiile, revine in functia de traducere si abia atunci intra in blocul onSuccess
nu reusesc sa inteleg de ce intra de 2 ori in functia de traducere, si doar a 2a oara da si un rezultat corect
mentionez ca sunt incepator in domeniu
va multumesc anticipat
asta e codul functiei:
function _translate(_untranslated) {
var u r l = "";
new Ajax.Request(u r l, {
method: 'g e t',
onSuccess: function(transport) {
_trans = transport.responseText.evalJSON();
_translated = _trans[0].translated;
if ("" == _translated) {
_translated = _untranslated;
}
}
});
return _translated;
}
nu intra niciodata in functia transport, deci nu trece de onSuccess
are cineva vreo idee de ce?
function _translate(_untranslated) {
var u r l = "";
new Ajax.Request(u r l, {
method: 'g e t',
onSuccess: function(transport) {
_trans = transport.responseText.evalJSON();
_translated = _trans[0].translated;
if ("" == _translated) {
_translated = _untranslated;
}
}
});
return _translated;
}
nu intra niciodata in functia transport, deci nu trece de onSuccess
are cineva vreo idee de ce?
Esti sigur ca URL-ul nu returneaza 404?
Nu am folosit niciodata prototype asa ca poate ma insel, insa potrivit onSuccess e apelata doar daca serverul returneaza un Status de tipul 2xy.