Pagina 3 din 5

Scris: Mar Iun 28, 2005 12:16 pm
de ExcalIbvr
Cum ziceam... am inceput sa lucrez cu dragon tech la un site. Schitam cateva idei, il publicam, iar apoi vom discuta pe concret (cel putin referitor la site).

Ce ziceti de Cluj, saptamana viitoare? Suntem deja 3 care ne intalnim acolo, inca nu am stabilit exact data si ora, dar cu siguranta va fi. Probabil pe mijlocul saptamanii.

A inceput sa se contureze Clujul, ca posibila locatie a conferintei. Daca nu propune nimeni o alternativa realista, probabil ca va ramane Cj?

Scris: Mar Iun 28, 2005 12:20 pm
de fabby
bucuresti..ca majoritatea sunt de acolo :)

Ceva sugestii

Scris: Mar Iun 28, 2005 1:32 pm
de WeRule
Vreau sa spun ca aceasta ideea cu o conferinta ar fi ceva unicat in romania si ar atrage multe persoane, insa in cazul in care s-ar organiza un asemenea evenment, ar trebui sa luam seama de unele chestii:

1. evenimentul trebuie sa aiba loc intr-o prioada a anului care sa permita deplasarea persoanelor la locul de intalnire cat mai lejer, de preferinta primavara sau toamna

2. perioada de desfasurare ar trebui sa fie de cateva zile pentru a dezbate maxim 2 subiecte pe zi, astfel avem timp sa procesam informatiile care se discut

3. evenimenul sa se desfasoare cat mai central (asa cum s-a mai zis), iar cum Brasov-ul este un oras mare si aproape central, cred ca ar fi cea mai buna solutie. Evenimentul nu trebuie sa aiba loc neaparat in Brasov, ci undeva in apropierea lui si sa fie accesibil cu autovehiculul.

4. sa se faca o lista de persoane cu cel putin 1 luna inainte care se stie sigur ca vor veni, si asfel sa se rezerve din timp vila sau locatia in care va avea loc acest eveniment pentru a putea rezerva camerele in care vor dormi invitatii

5. bugetul cel mai bine s-ar imparti in doua parti (nu neaparat egale), o parte va veni de la firmele care vor sponzoriza evenimentul (si sunt sigur ca vor fi cateva) si o parte de la invitati, banii se vor cheltui pentru inchirierea locatiei in care are loc evenimantul, si pentru mesele care vor avea loc.

6. anuntarea evenimentului sa se faca cu 3-4 luni inainte si de asemenea si contactarea firmelor sa se faca chiar cu 5-6 luni inainte, astfel se va sti cam cat va costa acest eveniment.

7. la eveniment sa se poata participa doar cu invitatie, nu oricine sa aiba acces, nu de alta dar, cred ca locurile vor fi limitate.

Ar fi o idee buna daca se gaseste cineva care sa poate ofere locatia, de ex cineva care are o cabana/vila pe langa Brasov

Acestea fiind spuse, astept sa vad cine va incepe organizarea acestui eveniment si cand va avea loc.

Mentionez ca societatea WeRule Studio este interesata in sponsorizarea unui astfel eveniment. Pentru contact va rugam sa vizitati http://werule.ro

Re: Ceva sugestii

Scris: Mar Iun 28, 2005 2:15 pm
de dragon tech
WeRule scrie:1. evenimentul trebuie sa aiba loc intr-o prioada a anului care sa permita deplasarea persoanelor la locul de intalnire cat mai lejer, de preferinta primavara sau toamna

si parea mea este ca perioda cea mai potrivita este primavara sau toamna
WeRule scrie:2. perioada de desfasurare ar trebui sa fie de cateva zile pentru a dezbate maxim 2 subiecte pe zi, astfel avem timp sa procesam informatiile care se discut

eu ma gandeam la 3 zile, si cred ca majoritatea conferintelor de acest gen se intind pe 3 zile.
ceva de genul:
- joi ne intalnim, ne cazam, organizam o masa de deschidere
- vineri deschiderea oficiala, prezentare de materiale
- sambata prezentare de materiale, eventual un work-shop practic
- duminica prezentare de materiale, inchiderea oficiala, masa festiva
WeRule scrie:3. evenimenul sa se desfasoare cat mai central (asa cum s-a mai zis), iar cum Brasov-ul este un oras mare si aproape central, cred ca ar fi cea mai buna solutie. Evenimentul nu trebuie sa aiba loc neaparat in Brasov, ci undeva in apropierea lui si sa fie accesibil cu autovehiculul.

asta mai discutam, sa vedem ce conditii de organizare/persoane interesate din zona gasim
WeRule scrie:4. sa se faca o lista de persoane cu cel putin 1 luna inainte care se stie sigur ca vor veni, si asfel sa se rezerve din timp vila sau locatia in care va avea loc acest eveniment pentru a putea rezerva camerele in care vor dormi invitatii
5. bugetul cel mai bine s-ar imparti in doua parti (nu neaparat egale), o parte va veni de la firmele care vor sponzoriza evenimentul (si sunt sigur ca vor fi cateva) si o parte de la invitati, banii se vor cheltui pentru inchirierea locatiei in care are loc evenimantul, si pentru mesele care vor avea loc.
6. anuntarea evenimentului sa se faca cu 3-4 luni inainte si de asemenea si contactarea firmelor sa se faca chiar cu 5-6 luni inainte, astfel se va sti cam cat va costa acest eveniment.
7. la eveniment sa se poata participa doar cu invitatie, nu oricine sa aiba acces, nu de alta dar, cred ca locurile vor fi limitate.

persoanele care doresc sa participe trebuie sa se inscrie online pe site-ul conferintei si sa achite taxa de participare, dupa care o sa primeasca o legitimatie de participare care o sa le asigure accesul la toate manifestarile conferintei.
cat o sa coste asta depinde de unde organizam.
cei din cluj au spus ca in principiu nu trebuie sa platim nimic pentru inchirierea aulei si a laboratoarelor, iar pentru voluntarii care o sa se ocupe de media si sponsori mai discutam, dar cred ca daca o sa-i primim si pe ei la mesele organizate de noi (adica de ei :D ) si o sa isi faca si centrul de afaceri putina publicitate o sa fie ok.
WeRule scrie:Ar fi o idee buna daca se gaseste cineva care sa poate ofere locatia, de ex cineva care are o cabana/vila pe langa Brasov

nu cred ca o vila sau o cabana ar fi locatia potrivita sa organizam acest eveniment, ne trebuie o sala unde sa incapa cel putin 100-150 persoane, plus instalatie de sonorizare, un video-proiector, etc.; apoi un spatiu unde sa organizam conferinte de presa; un spatiu unde sponsorii sa-i prezinte serviciile si produsele...
WeRule scrie:Acestea fiind spuse, astept sa vad cine va incepe organizarea acestui eveniment si cand va avea loc.
Mentionez ca societatea WeRule Studio este interesata in sponsorizarea unui astfel eveniment. Pentru contact va rugam sa vizitati http://werule.ro

organizarea deja a inceput si acum suntem in faza de dezbaterea diferitelor idei, de contactare a persoanelor interesate de organizarea sau sponsorizarea acestui eveniment.
ne bucura si in acelasi timp ne incurajeaza faptul ca sunt persoane si firme interesate in sprijinirea acestui eveniment si asteptam in contiunuare opiniile dvs.

Re: Ceva sugestii

Scris: Mar Iun 28, 2005 2:37 pm
de WeRule
dragon tech scrie:organizarea deja a inceput si acum suntem in faza de dezbaterea diferitelor idei, de contactare a persoanelor interesate de organizarea sau sponsorizarea acestui eveniment.


Si unde gasim mai multe detalii de organizare?

Re: Ceva sugestii

Scris: Mar Iun 28, 2005 2:48 pm
de dragon tech
WeRule scrie:Si unde gasim mai multe detalii de organizare?


dupa cum a spus si ExcalIbvr am inceput sa lucram la un site, care speram sa fie intr-o faza functionala cat de curand, unde o sa fie prezentate toate detaliile despre eveniment, pana atunci ma puteti contacta pe mine sau pe ExcalIbvr pe PM pentru mai multe detalii sau contact

Scris: Mar Iun 28, 2005 10:49 pm
de aurelian
Domnilor, va urez mult succes si sper sa iasa ceva.
Sa ne tineti si pe noi la curent cu probleme/noutati.

Scris: Mie Iun 29, 2005 12:52 am
de ExcalIbvr
Multumim!
Ne-am gandit sa cumparam domeniul webconf.ro, dedicat acestei conferinte, precum si viitoarelor conferinte. Daca aveti alte idei de nume, acum e momentul... cum vi se pare webconf.ro? E simplu, sugestiv si disponibil, zic eu.

Cum punem ceva sus vom anunta si, cum ziceam, vom incepe sa discutam pe chestiuni putin mai concrete.

Scris: Mie Iun 29, 2005 1:02 am
de WeRule
Domeniul webconf.ro cred ca e ok, e simplu, disponibil, dar sugestiv nu prea este, iti da impresia de o conferinta ce se tine pe web, nu despre web, insa nu cred ca va conta asa de mult daca e un domeniu sau un subdomeniu pe un site... atat timp cat exista o pagina cu informatii.

Aruncati o privire la site-urile marilor conferinte si o sa vedeti ca abia puteti retine numele lor, in final cine e interesat va accesa orice pagina daca are ce sa citeasca.

Prerea mea!

Scris: Mie Iun 29, 2005 9:27 am
de ExcalIbvr
Inca nu am luat domeniul, dar se doreste a fi dedicat conferintei actuale si celor viitoare. Ai vreun alt nume mai sugestiv?

Scris: Lun Iul 04, 2005 5:15 pm
de Smart
au inceput inscriierile preliminar sau inca site`ul este in faza de construcite daca au inceput(terminat) as dori sa ma inscriu si eu


Va Multumesc!

Scris: Lun Iul 04, 2005 5:23 pm
de aolex
scuzati ca ma bag , dar sper ca sunteti constienti ca pe forumul asta sunt multi
"copii" pe la 16-17 ani . ei vor avea dreptul sa participe la aceasta conferinta ?

Scris: Lun Iul 04, 2005 5:37 pm
de aurelian
aolex scrie:scuzati ca ma bag , dar sper ca sunteti constienti ca pe forumul asta sunt multi
"copii" pe la 16-17 ani . ei vor avea dreptul sa participe la aceasta conferinta ?


nu cred ca or sa fie dansatoare pe acolo :)

Scris: Lun Iul 04, 2005 5:42 pm
de Pirahna
nici o grija ...
venim noi (astia de 16-17 ani) cu ele ... :P

Scris: Lun Iul 04, 2005 8:15 pm
de ExcalIbvr
lol

Site-ul e in lucru si intr-o saptamana, doua, va fi functional.