indexare google keywords

Ai nevoie de ajutor cu optimizarea pentru motoarele de cautare. Discuta despre cuvinte cheie, titluri, meta-uri, taguri alt sau orice este relevant in motoarele de cautare.

Moderator: Moderatori

Nanuk
New Member
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Noi 01, 2014 12:35 am

indexare google keywords

Mesajde Nanuk » Sâm Noi 01, 2014 12:54 am

Buna ziua/seara.

Am si eu cateva intrebari , mentionez ca sunt incepator eu am citit pe google si pe alte site-uri dar nu am gasit un timp minim de asteptare :
In cat timp esti indexat pe google doar dupa keywords ?
Este de ajuns sa ai doar keywords puse in codul html fara altceva scris in body si esti indexat?
Ce alti pasi trebuie sa urmez ?


Multumesc pentru raspunsuri si imi cer scuze de deranj !



Avatar utilizator
Birkoff
Senior Member
Mesaje: 6380
Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: indexare google keywords

Mesajde Birkoff » Sâm Noi 01, 2014 2:26 am

dupa inscrierea site-ului la google webmaster tools/bing webmaster tools dureaza intre cateva zile si 3 saptamani indexarea site-ului
(daca ai inscris si sitemap/feed atunci va dura mai repede)

indexarea se face dupa textul existent in pagina (ce e in meta trebuie sa corespunda cu ce e in body, partea din meta va fi afisata la cautare, dar cautarea se bazeaza pe ce e in body)

exista o intreaga relatie intre seo/serp si indexare, trebuie sa tii cont de o serie de factori.
cate ceva de citit pe partea asta:
articole de seo/serp
lista cu factorii care influenteaza deciziile google
documentatia oficiala google legata de seo
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.

dreamer85
New Member
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Iul 27, 2013 10:14 pm

Re: indexare google keywords