vin si eu cu o problema de care m-am lovit.
Recent am facut un site care acuma trebuie tradus in alte 2 limbi. Eu fiind mai mult cu programarea, nu prea ma descurc bine la capitolul SEO.
Asa arata structura:
- /
en/
it/
ru/
folder/
folder/
...
In root(/) am doar un fisier .htaccess care redirectionaza automat spre /en (asta fiind limba/pagina de default).
Tindand cont de asta, am cateva nelamuriri:
1 - Google Analytics Avand in vedere ca http://www.site.com doar redirectioneaza, ce parametru specific atunci cand vreau sa obtin tracking code ? Daca pun http://www.site.com, imi va indexa toate paginile inclusiv paginile din cele 3 foldere cu limbile ? Ma intereseaza doar ca toate paginile sa fie indexate, nu am nevoie sa vad statisticile pentru fiecare limba.
2 - Google Web Masters La fel ca si GA. Cand registrez site-ul, e mai bine sa fac un account pentru fiecare limba in parte ( /en, /it, /ru ), sau fac doar unul pentru / si dupa fac operatia de geo targeting ? Inca nu stiu daca, avand .htaccess care redirectioneaza in /, voi intampina probleme.
3 - Sitemaps La inceput am vrut sa pun in <head>-ul fiecarei pagina respectiva pagina tradusa in celalalte limbi, adica <link rel="alternate" hreflang="x" href="http://site.com/x/" />, dar asta implica sa modific toate paginile. Avand in vedere ca fiecare limba are 50 de pagini, ar trebuii sa modific 150. Stiu ca acest lucru se poate face si in sitemap direct.
Aici e si intrebarea: fac un singur sitemap pentru toate versiunile, sau fac 3 sitemap-uri pentru fiecare limba separata ? Si e mai bine sa pun rel alternate, sau fac asta in sitemap doar ?
Multumesc anticipat.