Schimbul de link-uri

Ai nevoie de ajutor cu optimizarea pentru motoarele de cautare. Discuta despre cuvinte cheie, titluri, meta-uri, taguri alt sau orice este relevant in motoarele de cautare.

Moderator: Moderatori

dimmer
Average Member
Mesaje: 92
Membru din: Vin Oct 08, 2010 3:27 am

Schimbul de link-uri

Mesajde dimmer » Joi Dec 30, 2010 9:45 pm

Am zis sa lansez o discutie relaxata in asteptarea revelionului.

Cum iesi in avantaj intr-un schimb de link-uri intre doua site-uri sa zicem de acelasi PR.

Variante:
a) site A pune link in footer catre site-ul tau, toate paginile.
b) site A pune link la rubrica parteneri, o singura pagina.
c) site A pune link in partea stanga, toate paginile
d) site A pune link in partea dreapta, toate paginile.

Vorbim de aceeasi nisa, parteneri-parteneri, dar site-ul tau trebuie sa fie primul. Ai de pus la randul tau un link catre site A, cum ar trebui sa obtii link-ul catre tine si cum ar trebui sa oferi link-ul catre site A? repet sa fii in castig.

Avantajeaza in sine schimbul de link-uri? in sensul ca G. vede prietenia benefica pentru cele doua site-uri, si nu conteaza neaparat numarul de link-uri si pozitia din care pleaca?


:happy1:



Avatar utilizator
Birkoff
Senior Member
Mesaje: 6380
Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Birkoff » Vin Dec 31, 2010 2:18 am

algoritmul e urmatorul

google vede link pe 1 pagina si o ia in considerare ca o recomandare catre acel site. cu cat vede mai multe recomandari pe pagini diferite (domenii diferite) cu atat creste pr-ul pentru acel site.

algoritmul de calculare a pr-ului pe baza linkurilor din pagina e cam asa:
1 link pe o pagina cu pr mare inseamna un anumit pocent la cresterea pr-ului paginii recomandate (sa zicem 0.1)
sunt 100 de linkuri pe acea pagina atunci procentul scande impartindu-se la cate linkuri exista pe acea pagina (0.1 / 100 linuri = pr-ul pentru fiecare pagina in parte la care corespund cele 100 linkuri)

deci ideea e sa faci link-exchange sau inscrieri in directoare web sau bloguri sau site-uri cu pr mai mare ca al tau ca sa poti creste mai repede si sa devi cunoscut
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.

dimmer
Average Member
Mesaje: 92
Membru din: Vin Oct 08, 2010 3:27 am

Mesajde dimmer » Vin Dec 31, 2010 3:28 am

corect ce spui tu birkoff dar m-am referit la schimbul de link-uri intre doua site-uri cu acelasi PR

o sa fiu punctual:

1) este util un schimb de link-uri intre 2 site-uri cu acelasi PR? raportat la cele doua site-uri si la nisa.
2) daca eu plasez link catre tine in pagina de parteneri, iar tu plasezi link catre mine in partea de footer, si amandoi optimizam pentru tutoriale, cine este in avantaj? ancora este la fel pentru amandoi: tutoriale.
3) mai este valabila diferenta dintre link-ul venit de pe un banner img sau flash si link text?
4) are importanta dupa schimbul de link-uri, cate click-uri se dau pe link si cat timp se sta pe site-ul de vizitat?

Avatar utilizator
Birkoff
Senior Member
Mesaje: 6380
Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Birkoff » Vin Dec 31, 2010 4:17 am

1) da
2) teoretic iesi in avantaj tu ca el pune linkul tau in toate paginile in footer (deci iti face referire din toate paginile) pe cand tu nu ii pui referire decat intr-o pagina
3) nu stiu, dar pe imagini dau clik vizitatorii reali de obicei, deci bannerul e bun si el la ceva (exemplu, pe ce ai da clik pe avatarul meu sau pe linkul din semnatura mea?)
4) importanta e doar pentru tine ca sa stii cate vizite primesti, pe bot il doare undeva ca da cineva clik pe linkul tau din site-ul ala (oricum google analitics monitorizeaza si de unde vin vizitatorii la tine deci ia in considerare clikul dat de vizitator pe alt site dar nu are nici o importanta clikul respectiv la PR)
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.


Înapoi la “Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori