rezultatul comenzii echo in pdf?

Ai o întrebare legată de PHP? Incercăm să îi găsim soluţie. Sau poate doar vrei să publici un cod interesant.

Moderatori: Zamolxe, Moderatori

mosbatrin
New Member
Mesaje: 4
Membru din: Mie Oct 26, 2016 10:22 am

rezultatul comenzii echo in pdf?

Mesajde mosbatrin » Sâm Oct 29, 2016 6:39 am

Salut, rog cunoscatorii, daca au timp si eventual chef, sa ma ajute cu urmatoarea problema. Folosind comanda echo afisez un text in browser, dar la printare, (javascript.window.print()) se printeaza, pe langa textul afisat si link-urile de pe ecran(desi ma cam asteptam sa se intampla asa). M-am gandit ca pentru printarea textului as putea genera un pdf. Am citit pe net, si am gasit ca se pot genera pdf-uri cu fpdf, dar in niciun exemplu nu am gasit daca se poate popula pdf'u cu text prin comanda echo. Se poate? A incercat cineva?
PS. Nu sunt programator, doar autodidact, asa ca nu va suparati daca intrebarea e puerila, acu' deslusesc si eu php.
Multumesc.



mosbatrin
New Member
Mesaje: 4
Membru din: Mie Oct 26, 2016 10:22 am

Re: rezultatul comenzii echo in pdf?

Mesajde mosbatrin » Dum Oct 30, 2016 9:39 am

Am gasit, nu este necesara folosirea comenzii echo(), ci pdf->Write(), dar acum o alta problema. Cum scriu diacritice în pdf? Folosind echo, inseram codul diacriticei (#...) si se afișa. Dar în generare pdf? Vreo Idee?

nevvermind
Senior Member
Mesaje: 1264
Membru din: Mar Iun 22, 2010 3:17 pm

Re: rezultatul comenzii echo in pdf?

Mesajde nevvermind » Dum Oct 30, 2016 12:15 pm

Fiind auto-didact, am crezut ca deja stapanesti Super Puterea De A Cauta Pe Gugal: https://www.google.co.uk/search?q=fpdf+ ... 8AeFpp2QDw
Facusi un canal de php pe freenode - ##php-ro : https://webchat.freenode.net/

mosbatrin
New Member
Mesaje: 4
Membru din: Mie Oct 26, 2016 10:22 am

Re: rezultatul comenzii echo in pdf?

Mesajde mosbatrin » Dum Oct 30, 2016 1:18 pm