Salut! S-au mai pus intrebari despre cum se fac jocurile multiplayer cu PHP, dar la mine este o intrebare mai simpla..
Eu nu vreau un joc cu coordonate. Este vorba despre un joc (1v1), in care se intalnesc 2 jucatori intr-o camera. Cand incepe jocul, fiecare are 5 secunde la dispozitie pentru a bifa o optiune (nu e conquiztador ). Dupa 5 secunde trebuie sa se dea automat submit la form-ul celor 2, iar un script cumva sa proceseze informatiile preluate de la cei doi, si sa le returneze in broserul lor alte informatii.
Jucator <-> Script.
Eu vreau doar o prelucrare a datelor de catre cei doi si sa returneze inapoi ceva, fara coordonate sau altceva.
multumesc anticipat !
** Doar js si php, fara nodejs
PHP + HTML5 Multiplayer Game
Moderatori: Zamolxe, Moderatori
- Double_Web
- Average Member
- Mesaje: 183
- Membru din: Joi Apr 12, 2012 2:33 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Birkoff
- Senior Member
- Mesaje: 6380
- Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: PHP + HTML5 Multiplayer Game
poti folosi ajax dupa algoritmul asta:
1) afisezi o pagina cu un counter de la 5 la 0
2) la 0 se trimite prin ajax la server timpul cand a inceput fiecare jucator (la sutime) si se asteapta ca unul din ei sa completeze ce are de completat
3) primul care completeaza va trimite tot prin ajax la server valorile completate de unde iei si timpul de raspuns de la fiecare
4) diferenta dintre timpul de end - timpul de start = aflii care e castigatorul (+ desigur daca a completat corect ce avea de completat)
necesitati:
- ambii jucatorii sa aiba banda buna la net (cel cu netul mai lent mereu va termina cu intarziere)
Prin nodejs ar fi fost aproape acelasi algoritm, doar ca datele s-ar fi trimis mai repede
1) afisezi o pagina cu un counter de la 5 la 0
2) la 0 se trimite prin ajax la server timpul cand a inceput fiecare jucator (la sutime) si se asteapta ca unul din ei sa completeze ce are de completat
3) primul care completeaza va trimite tot prin ajax la server valorile completate de unde iei si timpul de raspuns de la fiecare
4) diferenta dintre timpul de end - timpul de start = aflii care e castigatorul (+ desigur daca a completat corect ce avea de completat)
necesitati:
- ambii jucatorii sa aiba banda buna la net (cel cu netul mai lent mereu va termina cu intarziere)
Prin nodejs ar fi fost aproape acelasi algoritm, doar ca datele s-ar fi trimis mai repede
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori