curier/posta

Discută aici despre procesoare de plăţi, plăţi electronice, soluţii software de comerţ electronic, "shopping cart", SSL, certificate digitale, tranzacţii online securizate, PayPal, Skrill (MoneyBookers), payU(ePayment), MobilPay .

Moderatori: Zamolxe, Moderatori

CosaNostra
New Member
Mesaje: 3
Membru din: Dum Mai 01, 2011 5:03 pm

curier/posta

Mesajde CosaNostra » Dum Mai 01, 2011 5:11 pm

Inainte de toate, trebuie sa spun ca sunt incepator.

Am luat un script pentru un shop online. Ceva vestimentar, nimic complicat. Am schimbat cateva lucruri la el, insa m-am lovit de o problema. Nu stiu ce comenzi/script am nevoie pentru a inregistra comenzile prin curierat sau posta ( ramburs ). Ca sa incerc sa fiu mai explicit, in momentul in care fac o comanda, inainte de a o finaliza, trebuie sa aleg metoda de plata si de expediere. Insa nu am ca varianta decat ePayment-ul. Dar pe mine ma intereseaza curieratul in primul rand, si posta, secund.



Avatar utilizator
Birkoff
Senior Member
Mesaje: 6380
Membru din: Joi Mar 18, 2004 2:34 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Birkoff » Dum Mai 01, 2011 8:08 pm

in teorie ar trebui sa ai un formular de comanda unde cumparatorul introduce adresa de livrare si datele de expeditie... acolo ar trebui sa ai un camp (probabil select) din care sa selecteze metoda de livrare si in functie de asta sa i se recalculeze suma (cel mai probabil un script js care la onchange sa faca recalcularea)

daca zici ca esti incepator si nu stii sa faci, plateste pe cineva sa iti faca modificarea asta (poti pune anunt in sectiunea de oferte)
1) CMS, ERP, CRM, etc... (doar pentru clienti))
2) Portofoliu, servicii, contact, blog
3) Folositi aceasta clasa sql in proiectele voastre (open source)
4) Vrei un magazin virtual la cheie, usor de folosit, cu api-uri incluse pentru maximizarea vanzarilor si multe alte facilitati? Da un semn si discutam.

CosaNostra
New Member
Mesaje: 3
Membru din: Dum Mai 01, 2011 5:03 pm