Sunt un programator incepator si sunt putin debusolat:
Am invatat nivelul de baza, minim, de PHP in urma unui curs+carte+internet, dar cele mai multe cunostinte le-am acumulat in urma dezvoltarii unui site de prezentare cu administrare.
Pentru acesta am utilizat programarea procedurala(+clase de functii), care mi se pare mai usor de inteles la inceput, insa viitorul spune altceva: trebuie sa invat progrmarea OOP, stuctura MVC, framework etc.
De curand m-am apucat sa invat cakePHP insa ma simt ca si cum as incepe de la 0 pentru ca ma lovesc de prea multe noutati de sintaxa, un alt mod de scriere al codului.
Intrebarile mele sunt:
M-am grabit cu cakePHP?
Ar trebui sa mai fac altceva pentru a-mi fi mai usor sa invat acest framework?
Exista un alt framework mai usor de inteles?
Sfat pentru un incepator (cakePHP,MVC)
Moderatori: Moderatori, Start Moderator
-
indexcafea
- Average Member
Re: Sfat pentru un incepator (cakePHP,MVC)
La a treia intrebare ar fi: CodeIgniter mi se pare foarte simplu si usor de inteles.
Dev @
- Birkoff
- Senior Member
Re: Sfat pentru un incepator (cakePHP,MVC)
1) Invata sintaxa limbajului, functiile, clasele si metodele acelui limbaj
2) Invata sa aplici diversi algoritmi in acel limbaj pe baza sintaxei invatate (aici trebuie sa ai un bagaj mare de cunostiinte despre algoritmi)
3) Creaza 2-3 aplicatii pe baza acelui limbaj ca sa vezi peste ce te poti lovii in practica si studiaza diferite modalitati de implementare a acelor probleme peste care dai.
4) Alege un framework bazat pe acel limbaj si incepe sa creezi iar 2-3 aplicatii pe baza acelui framework ca sa il intelegi.
5) Alege alt framework bazat tot pe acel limbaj si rescrie cateva aplicatii pe noul framework.
Facand lucrurle de mai sus (indiferent ca le faci pe php, piton, C++) capeti experienta indeajunsa pentru a lucra in domeniu si a face ceea ce ai nevoie.