Scurtaturi si exercitiu

Secţiune dedicată începatorilor.

Moderatori: Moderatori, Start Moderator

Lungu9
New Member

Scurtaturi si exercitiu

Mesajde Lungu9 » Vin Ian 18, 2013 7:11 pm

Salut! Recent am vizionat ceva la televizor, dar nu am prins toata bucata si sunt interesat la ce se referea tipul. Tipul tocmai folosise un termen(parte pe care nu am prinso) iar apoi l-a definit si a zis ca in general el cumva lucreaza pe siteuri "deja facute" adica configureaza bazele de date de la zero dar ia infatisarea de la alte siteuri ale lui sau de pe internet, pentru a nu mai pierde timpul cu masuratori sau chestii de genul. Cum se cheama si unde gasesc asa ceva? Si a doua chestie de care as avea nevoie ar fi exercitiul. Adica eu sunt inca elev si sunt obisnuit ca dupa ce invat ceva nou sa fac aplicatii, care de obicei sunt de la grad mic de dificultate spre mai mare. Ceva de genul as avea nevoie si acum. In sensul ca eu am invatat php si design de unul singur, dar in afara de ce facea ala in tutoriale sau chestii aproximative nu prea am facut. Am incercat eu sa creez un site dar ne fiind pentru ceva anume la un moment dat mam blocat pentru ca ceea ce aveam eu in cap era prea greu. As fi recunoscator daca mi-ati recomanda ceva exercitiu si daca se poate pe categorii de dificultate. Multumesc mult!

ViezuREX
Senior Member

Re: Scurtaturi si exercitiu

Mesajde ViezuREX » Vin Ian 18, 2013 7:46 pm

Copierea de aplicatii software (site-uri) fara acordul proprietarului, reprezinta si in Romania o infractiune. Asta inseamna ca ceea ce ai "prins" tu la televizor probabil ca nu ai inteles exact.
In ceea ce priveste "calitatea" ta de elev iti recomand ca inainte de a intra in discutii cu alte persoane sa mai studiezi un pic si la limba romana, stiu ca nu e cu PHP dar ... ajuta