Cum extrag valoarea unui input?

Aici postaţi orice este legat de tehnologiile "client side". HTML, HTML5, XHTML, CSS, CSS3, XML, Standarde
Manual JS: http://www.phpromania.net/jsmanual/index.html

Moderatori: eyecon, Moderatori

hitsasu
New Member
Mesaje: 3
Membru din: Lun Aug 31, 2015 6:23 pm

Cum extrag valoarea unui input?

Mesajde hitsasu » Lun Aug 31, 2015 6:36 pm

Sunt absolut incepator in JavaScript, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine. In site-ul pe care incerc sa-l fac am introdus cateva linii de JS care nu functioneaza si nu stiu de ce. In principiu, este vorba despre valoarea unui camp text, adica, daca valoarea este x, campul text trebuie sa-si modifice proprietatile css. Daca in campul text este introdus cuvantul "cefalopodele" sau cuvantul "gasteropodele" bordura trebuie sa devina verde, daca nu, bordura trebuie sa devina rosie. Am mai intrebat pe altii, dar nimeni n-a stiut. Va rog din suflet, daca reusiti sa rezolvati problema, sa-mi explicati (ca la prost) unde si cum am gresit. Multumesc mult!
Codul il postez aici:
[code]<!DOCTYPE html>
<html>
<body>
<p style="text-indent:25px; font-size:20px; padding-right:30 px; padding-left:30px;"> Lamellibranhiatele, <input class="moluste" type="text"
name="gasteropode"> si <input class="moluste" type="text" name="gasteropode"> fac parte din increngatura Mollusca.</p>
<button type="button" class="btn btn-danger btn-block" name="evaluare" onclick='testA()'>VERIFICA-TE</button>
<hr>
<script>
function testA(){
var x = document.getElementsByClassName("moluste");
if (x.value =="cefalopodele" || x.value =="gasteropodele"){
x.style.border="1px solid green"}
else{
x.style.border="1px solid red"}
};
</script>
</body>
</html>[code]



nevvermind
Senior Member
Mesaje: 1264
Membru din: Mar Iun 22, 2010 3:17 pm

Re: Cum extrag valoarea unui input?

Mesajde nevvermind » Lun Aug 31, 2015 8:29 pm