Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Problema Firefox 2.0
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Browsere
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
claudio

Data înscrierii: 27/Dec/2006

Trimis: Mie Dec 27, 2006 11:31 pm    Titlul subiectului: Problema Firefox 2.0  

Salut.
Sunt nou pe forum, desi va urmaresc activitatea de ceva timp. Am ceva experienta cu php-ul si bazele de date. Chiar lucrez ca administrator de retea si webmaster pentru o firma de publishing din Madrid.
Problema mea e simpla, si in acelasi timp complicata, asa ca am nevoie de ajutorul vostru.
Pe calculatorul de acasa, pe care l-am instalat de curand, firefoxul imi face probleme cu anumite site-rui , in special cele care folosesc frame-uri. Astfl, pe langa faptul ca le deschide, incerca sa le faca download. Un exemplu este Softpedia.com, unde Firefox imi descarca un index.php, care, clar, are 0 biti.
Toate astea se intampla dupa ce am instalat o extensie firefox de securitate, pe care mai apoi am dezinstalat-o, pentru ca imi ingreuna accesul.
Mentionez ca am dezinstalat si instalat din nou browserul, si problema persista.
initial am crezut ca e o problema la managementul tipurilor de fisiere, dar inca nu i-am gasit solutie.

Astept sugestii, exceptand format c:, si alte asemenea idei crete si consumatoare de timp.

Multumesc
Sus  
puiu

Data înscrierii: 16/Mar/2006
Locație: Bucuresti

Trimis: Joi Dec 28, 2006 8:12 am    Titlul subiectului: Mozilla Firefox 2.0  

Odata dezinstalat Mozilla Firefox, trebuie sa stergi si directorul Mozilla Firefox din Program Files apoi dai restart si abia la urma reinstalezi. In directorul Mozilla Firefox isi pastreaza toate setarile referitoare la extensii si preferinte.

Stima,
PUIU
Sus  
boo