Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

cum se impaca un programator cu linux?
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Servere Web
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
soscopyrights

Data înscrierii: 31/Oct/2005
Locație: on the keyboard

Trimis: Joi Oct 26, 2006 2:50 pm    Titlul subiectului: cum se impaca un programator cu linux?  

poate acest topic nu se chiar incadreaza in aceasta locatie, dar nu mi s-a parut alta sectiune mai adecvata.
un astfel de topic l-am pus si pe alte forumuri si precum si acolo precizez ca eu unul sunt sunt programator; stiu sa creez cat de cat un site, html, css, adobe photoshop, php inca invat, dar vreau sa migrez catre linux deoarece consider ca linux prezinta o mobilitate mai buna cand e vorba de un server pt un site, pe care e linux.
asa ca...va intreb, ce va atrage sa va dezvoltati informatic, sub linux? ce avantaje si dezavantaje aveti?
ce distributii vi se par cele mai potrivite pentru un server web?
ce browser folositi?
ce editor php folositi?
ce programe design/grafica folositi?
toate sub linux...
mi se pare un topic care merita atentie.
Sus  
gabyy

Data înscrierii: 24/Feb/2005

Trimis: Joi Oct 26, 2006 3:53 pm    Titlul subiectului:  

Cred ca majoritatea dezolva pe windows si fac upload pe server de linux...
Sus  
soscopyrights

Trimis: Joi Oct 26, 2006 7:17 pm    Titlul subiectului:  

totusi... nu sufera nimeni de monopolizarea windows-ului (desi nu despre asta e vb in acest topic) ?
vreau sa stiu avantajele "profesionistilor" care prefera linux; topicul e f sugestiv si obiectiv: cum va impacati cu linux?