Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

'PHP' ON RAILS - CodeIgniter + rapyd
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Software
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
biagio3d

Data înscrierii: 27/Sep/2006

Trimis: Dum Oct 15, 2006 12:26 pm    Titlul subiectului: 'PHP' ON RAILS - CodeIgniter + rapyd  

Salut tuturor...

Sunt un programator interesat de tehnologii noi... Am un cont pe un site de freelanceri si daca pana acuma am relizat projecte folosind mai multe limbaje de programare am luat decizia sa ma orientez mai mult spre aplicatii web, web development, dat fiind faptul ca un procent foarte mare pe site-urile de freelanceri ocupa aplicatiile web... Asa am gasit Ruby On Rails... Am descarcat-o si am inceput sa o invat... Mi-a placut mult, totusi vroiam ceva asemanator sub PHP, ceva mai solid... Astfel am dat de CodeIgniter, un framework PHP open source inspirat din Ruby On Rails... Este un framework relativ nou, aparut in Martie anul acesta... Am mai cautat si am gasit "rapyd", o biblioteca de componente scrise special pentru CodeIgniter... Asta o gasiti aici: rapyd

Sunt un incepator in PHP, desi invat foarte repede... Am citit lucruri frumoase despre CodeIgniter, are o documentatie foarte buna, ocupa foarte putzin si incarca doar componentele de care are nevoie la un moment dat...

Citat: Code Igniter is an Open Source Web Application Framework
that makes writing kick-ass PHP programs simple as apple pie...

Designed to enable, not overwhelm, Code Igniter is a powerful PHP framework with a very small footprint, built for PHP coders who need a simple and elegant toolkit to create full-featured web applications.