|
Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Comunitatea PHP Romania
|
| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
coti
Data înscrierii: 15/Ian/2005
Locație: Targoviste
|
| Trimis: Vin Oct 13, 2006 6:08 pm Titlul subiectului: cursuri oracle |
|
|
Salut sunt interesat sa ma inscriu la niste cursuri Oracle.Pentru cei care au facut asa ceva i-as ruga sa ofere detalii despre acestea, referindu-se in speta la caracterul didactic si mai putin asupra costurilor.
Mentionaz ca sunt student la ASE.
Multumesc. |
|
| Sus |
|
Yseo
Data înscrierii: 11/Iul/2006
Locație: Suceava, obcini
|
| Trimis: Joi Oct 19, 2006 10:21 pm Titlul subiectului: |
|
|
si eu fac curusi de oracle :D ......sunt in clasa a Xa si am 17 ani :D:D ......... profesorul ne instruieste la scoala ............
sunt la inceput .......si doresc sa stiu .....despre ce este vorba ..daca este greu :D ..etc.
din cate am auzit diploma ii in jur de 30 $ |
|
| Sus |
|
carco
Data înscrierii: 27/Mai/2004
Locație: Bucuresti
|
| Trimis: Vin Oct 20, 2006 7:37 am Titlul subiectului: |
|
|
@coti, cursuri oracle sunt al draq de scumpe, de regula se fac pt. "atestare" (in companiile mari se pune mare baza pe hartiile care-ti atesta pregatirea intr-un domeniu)
De ex. Oracle Database 10g: Introducere in SQL
Citat:
This course introduces Oracle Database 10g technology and the relational database concepts and the powerful SQL programming language. This course provides the learners with the essential SQL skills of querying the database, the meta data and creating database objects.
costa "doar" 2550 RON!!! (5 zile, cu instructor)
Vezi aici, ai in dreapta o caseta search. |
|
| Sus |
|
Yseo
Data înscrierii: 11/Iul/2006
Locație: Suceava, obcini
|
| Trimis: Vin Oct 20, 2006 9:24 am Titlul subiectului: |
|
|
eu nu platesc nimic pt aceste cursuri ..........doar cand voi ajunge sa dau testul final .......in caz de sunt pe locul 15 din 30 de copii ..primesc diploma gratuit .