Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Intrebari legate de google
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
gcazaciuc

Data înscrierii: 12/Mar/2006

Trimis: Sâm Iul 08, 2006 1:16 pm    Titlul subiectului: Intrebari legate de google  

Buna! Sunt incepator in domeniu asa ca va rog lamuriti-ma si pe mine cu cateva chestiuni legate de google:
1)Am linkuri spre site-ul meu in mai multe directoare romanesti. De ce cand dau link:www.oferte-de-cazare.ro nu imi apare nici un rezultat,desi cateva din paginile ce contin link sunt indexate de google.Nu ar trebui sa fie afisate toate paginile ce contin linkuri spre situl meu?
2)Cum pot vedea ce pagini au fost indexate,cand au fost indexate si ce erori au aparut?
3)Este OK daca nu am fisier robots.txt?
4)Exista ceva tag-uri(sau meta-taguri) ce sunt recomandate a fi incluse in sursa pe langa title,h,b,keywords si description?
Scuze ca pun atatea intrebari intr-un singur topic. Multumesc anticipat.
Sus  
kul

Data înscrierii: 09/Dec/2005
Locație: cta

Trimis: Sâm Iul 08, 2006 1:34 pm    Titlul subiectului:  

1. http://www.sitereportcard.com/ Daca sunt introduse de relativ curand mai ai putina rabdare (saptamani)
2. google.ro/search?q=site:site.ro&filter=0 (adica string cautare "site:site.ro" si pe urma apasa pe "repeta căutarea cu rezultatele omise incluse" si te uiti la data de la Cache la fiecare pagina)
3. cica n-ar fi e bine sa pui unul chior adica sa scrie in el (mai salvezi o tzara din marimea fisierelor de log la Apache):

Cod: User-agent: *

http://www.123promotion.co.uk/tools/robotstxtgenerator.php