Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

ajutor magazin virtual
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Discuții generale
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fd

Data înscrierii: 27/Feb/2004

Trimis: Vin Feb 27, 2004 2:25 am    Titlul subiectului: ajutor magazin virtual  

salut,

numele meu este dan, sunt student in Bucuresti si vreau sa deschid un magazin virtual pe internet.

stiu ca exista template-uri sa zic de magazine virtuale in php. vreau un astfel de model deoarece este mai usor de intretinut (adaugare/modificare obiecte, descrieri, adaugare fotografii, etc.).

ma poate ajuta cineva ?
Sus  
MihaiV

Data înscrierii: 09/Aug/2003

Trimis: Vin Feb 27, 2004 8:48 am    Titlul subiectului:  

Chiar daca exista templaturi tot trebuie sa stii ceva php+sql
Sus  
emedgidia

Data înscrierii: 30/Apr/2004
Locație: Bucuresti

Trimis: Dum Mai 02, 2004 9:38 am    Titlul subiectului:  

Ai zis ca esti student in Bucuresti. Deci trebuie sa stii buticul de ziare de pe colt cu Kenvelo langa Universitate. Acolo (daca il mai are) ar trebui sa gasesti numarul din CHIP Special nr.2 de pe anul 2003 in care este descrisa solutia completa pentru un magazin online. Trebuie sa iti spun ca (virgula) codul sursa pe care il gasesti acolo are unele mici bug-uri, dar cu putine cunostinte le poti rezolva. Revista costa 100.000 lei. Daca nu o gasesti acolo, comand-o de pe site-ul www.chip.ro
La editura Teora gasesti o carte numita "Dezvoltarea aplicatiilor web cu PHP si MySQL" scrisa de Luke Welling si Laura Thomson, care nu este prea grozava, dar pentru ceea ce iti trebuie este destul de bunicica.