Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

ce ziceti
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Design
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sergiu_802

Data înscrierii: 25/Mar/2004

Trimis: Sâm Noi 19, 2005 12:11 am    Titlul subiectului: ce ziceti  

am un site de felicitari(inca e pe 'masa' de lucru)
si vreu sa-mi gasesc cativa designeri buni in corel ,photoshop,... care sa-mi faca felicitari,cel putin pt. inceput

- care credeti ca ar fi un pret rezonabil per felicitare? avand in vedere ca si eu sunt un student...
- as putea avea probleme daca tipi de ex. 'fura' de pe alte site-uri felicitari,poze?

multumesc
Sus  
kknaru

Data înscrierii: 10/Dec/2003

Trimis: Sâm Noi 19, 2005 1:15 am    Titlul subiectului:  

pai ai putea avea probleme cu integritatea morala a site-ului! n-ar fi decat o alta ciordaciune :D so dak vrei sa faci ceva si sa nu zica lumea uite frate alt site dala cu felicitari,aceleasi felicitari ca peste tot, ia designerii aia(printre care ma ofer si eu :P ) si da-le banutu si poate vei face treaba buna!
imaginea conteaza ffffffoarte mult deci nu t manji cu ciordaciuni 8)
dak esti dispus sa dai banu,negociem si poate ma bag si io la design ;)
Sus  
sergiu_802

Trimis: Sâm Noi 19, 2005 10:11 am    Titlul subiectului:  

man,

io fi sigur ca platesc pt. ceva cool
vreau sa vad ce poti face (3-4 exemple - originale,de tine)
si apoi vreau un pret(daca vrei poti sa dai un pm) .. sau incepem aici pe forum o 'licitatie' :lol:

desi ,nu stiu,as vrea sa iau niste designeri de mai aproape,sa vb cu ei face-to-face ... dar sunt deschis la colaborare

=========================

care ar fi niste dimensiuni 'optime' pt. felicitari? atat mare cat si thumbnails