| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
radu.baranga
Data înscrierii: 17/Iun/2005
|
| Trimis: Vin Oct 28, 2005 10:23 pm Titlul subiectului: Ghid de design |
|
|
Desi lucrez ca programator web de aproape un an, in materie de design sunt un noob si recunosc asta. Invit aici pe cei care sunt buni in domeniu sa creeze un indrumar de design (ce se face si ce nu se face in domeniu) astfe incat toti cei care au, la fel ca si mine, reticente in domeniu sa beneficieze de pe urma experientei lor.
Ex (argumente pro si contra) : folosirea unui template, layout bazat pe tabel vs layout pe div-uri, imagini vs CSS, etc.
Las cuvantul celor care vor sa dea o mana de ajutor si le multumesc totodata pt timpul acordat.
(PS : sper sa nu degenereze in discutii interminabile fara subiect, deci rugamintea mea este sa nu postati decat daca vreti sa ajutati) |
|
| Sus |
|
ExcalIbvr
Data înscrierii: 02/Mai/2004
Locație: Oradea
|
| Trimis: Vin Oct 28, 2005 11:32 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cand am intrat in lumea folosirii "Web-ului ca o platforma" m-am simtit realmente pierdut. Internetul e imens si nu stiam de unde sa-l apuc si cum sa incep. Ce m-a ajutat mult a fost background-ul BASIC -> GWBasic -> QBasic -> Pascal -> Visual Basic -> Delphi -> C++.
Am luat-o incet cu HTML si bobite de JavaScript. Ce incantat am fost cand am descoperit PHP si modul in care se integreaza in HTML-ul pe care-l stiam! Din mers am prins si MySQL, pe care l-am neglijat pana cam acum 1 an, cand am inteles puterea lui!
Etapa urmoatore (ele s-au intercalat, de fapt) a fost sa caut comunitati, forum-uri, blog-uri (erau mai putine atunci :wink: ), tutorials, carti. Am citit de nebun. Intre timp lucram si aveam unde sa aplic ceea ce invatam. "Self-tutored", ca majoritatea de-aici.
M-a incantat sa descopar legaturile intre "greii" web development-ului! A fost fantastic sa descopar ca Internetul nu e asa mare cum credeam, sau cel putin nu partea calitativa.