Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

GD Library sau ImageMagick
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Software
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zeno

Data înscrierii: 08/Iul/2003

Trimis: Mar Iul 08, 2003 1:22 am    Titlul subiectului: GD Library sau ImageMagick  

Sunt un incepator pe web si incerc sa fac un album de imagini cu unul din albumele care le-am gasit la hotscripts.com.Dar mai toate programele bune cer GD sau ImageMagick instalat. Aici apare problema,nu ma descurc sa instalez vreunul dintre ele.Stie cineva vreun tutorial in romana pentru GD sau ImageMagick sau poate sa ma ajute pentru instalarea unuia dintre ele? :oops:
Sus  
RadioPunk

Data înscrierii: 21/Iun/2004
Locație: Constanta

Trimis: Lun Iun 21, 2004 6:12 pm    Titlul subiectului:  

Citat: What Can I do with GD?

GD is mainly used for creating images at runtime. You can construct graphs, charts, etc using the data available or create custom images based on requirement. For example you can use GD to display the results of a poll. They are quite handy and can provide easy understanding to users. There is another set of library called the JpGraph, which can be used to construct the charts, pie charts, graphs etc in a simpler manner. In this tutorial we will be dealing only with GD and not with JpGraph.

What is required to use GD library?

PHP 4.3.2 or Higher.

To check if GD library is there

Method 1: Use the phpinfo() Ensure that GD Support is enabled.
Method 2: Go to the command or shell prompt Execute ?php ?m? and ensure that ?GD? module is found.

How to Configure GD?

?php_gd.dll ? is the DLL which contains all the functions. Ensure you have the DLL.

I have the DLL with me