|
Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Comunitatea PHP Romania
|
| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
Tudy
Data înscrierii: 22/Sep/2004
Locație: Cluj-Napoca, Romania
|
| Trimis: Mie Iun 29, 2005 2:36 pm Titlul subiectului: Ajutor in legatura cu Flash |
|
|
Buna.
Scuzati de forumul in care am postat dar Flash simplu nu am gasit. Oricum, mai incolo, dupa ce voi afla ce am de aflat va fi vorba si de PHP-Flash.
Pentru inceput, as dori sa va spun ca nu am mai lucrat deloc deloc in Flash, nu stiu ce e, cum e. (am zis asa de "exagerat" ca sa se inteleaga ca sunt incepator. Am vazut site-uri, lucrari in Flash si m-am jucat putin pana acuma si cu Macrimedia Flash, dar nu stiu ce e Flash).
Ceea ce as dori eu este sa ma familiarizez cu Flash-ul, sa inteleg ce este, cum arata si sa lucrez putin cu el.
Nu va pot cere sa ma invatati, deoarece ati putea zice f usor ca am internetul in fata, dar credeti-ma ca nu stiu ce sa caut.
Deci, sa termin cu inceputul... trec la cuprins.
As dori sa-mi dati niste informatii cat de cat detaliate si pentru incepatori in legatura cu Flash-ul. Flash-ul este ceea ce faci in programul Macromedia (acuma cica va fi Adobe) Flash ? Sau este cod (programare) ?
Cam cum arata, daca este cod ? Cum as putea lucra in el ?
Eu am inceput o data si am construit o mica aplicatie Flash, cu o poza, un desen, doua texte la care le-am pus link-uri. Dar ... am deschis-o cu Flash Player. Nu stiu cum s-o pun in site, s-o transform (asta era asa, pentru inceput, deoarece mai am pana sa ajung acolo).
Eventual niste site-uri, dar de preferinta in romana, pentru a intelege mai exact ce este, dar ceva pentru inceputul incepatorilor, ar fi foarte utile.
Sper ca m-am facut inteles si ca ma veti putea ajuta cat de cat.
Hai ca termin c-apoi e prea mult de citit si nimeni nu mai ia in seama postul.