|
Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Comunitatea PHP Romania
|
| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
Ofi
Data înscrierii: 16/Ian/2005
Locație: Timisoara
|
| Trimis: Mie Mai 11, 2005 8:54 am Titlul subiectului: Incerc si eu... |
|
|
Buna, sunt un incepator si as dori sa aflu parerea voastra despre ce-am reusit sa fac. Orice parere va fi citita.
www.ofi.as.ro
Mci. |
|
| Sus |
|
punctweb
Data înscrierii: 24/Mar/2004
|
| Trimis: Mie Mai 11, 2005 10:11 am Titlul subiectului: |
|
|
| ce aveai in minte cand ai facut textul (tot) sa pulseze ? :? |
|
| Sus |
|
Ofi
|
| Trimis: Mie Mai 11, 2005 11:02 am Titlul subiectului: |
|
|
punctweb a scris: ce aveai in minte cand ai facut textul (tot) sa pulseze ? :?
Mci de raspuns, da' la mine nu pulseaza nimic!... nici nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva. Eu il vad normal (nepulsator). Daca mai ai timp, spune-mi te rog, de ce nu pot accesa un fisier CONTOR.DAT de tip .txt ce contine numarul de accesari al sit-ului (contor). La mine pe computer merge. I-am setat pe server drepturi 777. |
|
| Sus |
|
lostone
Data înscrierii: 03/Feb/2005
Locație: behind a firewall
|
| Trimis: Mie Mai 11, 2005 11:34 am Titlul subiectului: |
|
|
...ba da man, pulseaza, si cauza este in css:
Cod:
text-decoration: blink;
daca la tine nu se vede asa, stii ca exista si alte browsere in afara de IE, da?
incearca sa-ti vezi opera din FireFox, ca te strici de ras.. really. Mie imi vine sa plang, sa mor io. Cred ca ma calugaresc si plec in munti, in curand...
stii ce? m-am saturat sa fiu "baiat bun" si sa dau cate-o parere mai cuminte. adevarul e ca situl asta imi obstructioneaza simtzul estetic, de-a dreptul. nu sunt rau asa de obicei, cand un site arata bine chiar nu ma feresc sa recunosc lucrul asta. Da' ce vad si in threadul asta, imi face parul maciuca, sa dea dreaq... sorry, sunt si intr-o pasa cam proasta azi, m-am trezit cu fatza la cearceaf, i guess... |
|
| Sus |
|
bond