Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Paginare in php - rog ajutor
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> PHP Incepători
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
admarnic

Data înscrierii: 03/Mar/2005
Locație: Romania

Trimis: Mar Mar 15, 2005 11:36 am    Titlul subiectului: Paginare in php - rog ajutor  

/*
Sunt foarte incepator in PHP
De vreo trei zile ma chinui cu afisarea in pagini diferite a rezultatelor (paginarea)
Am gasit mai multe tutorialuri si scripturi si l-am ales pe asta pt ca il inteleg la cat stiu eu despre php
Problema mea e urmatoarea:
Atunci cand apas pe link-ul care face query la baza de date e ok,
adica imi afiseaza din baza de date doar paginile care contin ceea ce caut
si numerotarea respectiva. Spre ex: daca am in baza de date 4 avioane si 2 camasi
afisate cate una pe pag si caut avioanele afisarea se face corect, adica pe 4 pag ,
iar daca sunt cautate camasi sunt afisate 2 pagini.
Problema apare daca apas pe next sau pe pag 2, etc, pentru ca imi afiseaza numarul total de pagini
adica 6, "uitand" ce i-am cerut prin query-ul initial.
Cum sa rezolv aceasta problema.
Eu cred ca ar trebui sa-l determin cumva sa "tina minte" query-ul initial pana ii fac un nou query,
dar nu stiu cum sa fac
Va rog ajutati-ma
Multumesc anticipat.

*/

<html>

<head>
<title>Oferte</title>

</head>

<body>

&nbsp;<a href="oferte.php?obiect=avion&tranzactie=vanzare&validare=1" target="_self" >vanzare-avion</a><br>
&nbsp;<a href="oferte.php?obiect=camasa&tranzactie=cumparare&validare=1" target="_self">cumparare-camasa</a><br>

</body>

</html>
<?

$page_name="oferte.php"; // Daca folosesti codul in alta pagina ( sau fisier) cu alt nume atunci schimba acest nume cu numele paginii respective.

// Conectare la baza de date