| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
Maelstrom
Data înscrierii: 16/Ian/2005
|
| Trimis: Dum Ian 16, 2005 3:48 am Titlul subiectului: Resurse pentru incepatori cu sperante si aspiratii |
|
|
Salutare tuturor !
Cred ca asta e locul potrivit pentru o asemenea cerere.
As vrea din partea unui expert o lista cu cartile pe care trebuie sa le studiez ca sa ajung un programator web de genul "senior programmer".
Ma intereseaza carti legate de PHP, MySQL, XML,XSL, UML, si alte limbaje superioare. Prefer cartile cu exemple, deoarece practic sunt incepator. Am lucrat cu baze de date MySQL si cu functiile din libraria GD, dar cam atat.
Multumesc |
|
| Sus |
|
Birkoff
Data înscrierii: 18/Mar/2004
Locație: Bucuresti
|
| Trimis: Lun Ian 17, 2005 10:31 am Titlul subiectului: |
|
|
Uite cateva link-uri de unde poti sa incepi (in romana)
www.php4.as.ro - articole php
www.teora.ro - carti de php / mysql
www.phpromania.net/forum/ - raspunsuri la problemele tale legate de php...
Mai sunt si altele, da intai studiaza astea... |
|
| Sus |
|
Maelstrom
|
| Trimis: Lun Ian 17, 2005 12:08 pm Titlul subiectului: Carti |
|
|
Eu ma refeream la niste carti, ca stiu si eu o gramada linkuri, si am si cativa giga de tutoriale.
Dar vreau ceva concret, o carte pe care sa o tin in mana si sa o studiez oricand, nu doar in fata calculatorului.
Si sa fie si ceva bun, ca PHP4 de la teora nu e prea grozav.
Exemplul cu functiile IMAP ocupa jumate de carte,, iar restul e pentru incepatori. Mai am putin de studiat din ea, dar in principiu e gata.
Vreau ceva mai avansat, si care sa se gaseasca pe la noi.
CARTI ! |
|
| Sus |
|
aurelian
Data înscrierii: 01/Iun/2003
|
| Trimis: Lun Ian 17, 2005 12:21 pm Titlul subiectului: |
|
|
Din pacate, cartile adevarate pentru php nu sunt traduse si publicate in romana.
Iar cand acest lucru se intampla, deja sunt prea vechi.