Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Vreau job
Vezi mesajul original
Du-te la pagina 1, 2  Următoare

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> Discuții generale
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cla_udiu

Data înscrierii: 29/Iul/2008

Trimis: Mie Iul 30, 2008 7:41 pm    Titlul subiectului: Vreau job  

Salut sunt un incepator in mysql si php si doresc sa invat foarte mult acest limbaj am cunostinte minime daca e cineva care vrea sa ma invete si sal ajut cum pot in ceea ce face el fac fara bani doar cu scopul de a invata cate cv nou cine nu este interesat de acest anunt va rog frumos sa nu postati Va Multumesc
Sus  
mandriva2007

Data înscrierii: 02/Oct/2007

Trimis: Mie Iul 30, 2008 9:53 pm    Titlul subiectului: man  

ce inseamna nivel minim de mysql si php la tine?insa nu uita un lucru f important mai inta iinvata mysql ,structura etc .dak stapanesti bine baza de date in loc de 20 linii in php ai sa scrii 3,pt ca in orice aplicatie baza de date php secretu e baza .functii ,triggere primary key etc.iar pt php ai manual si chiar unu bun aici pe forum cu exemple.m-a amuzat oricum postu ta uparca si mi te imaginez stand langa master si spunadu-i "MASTER I AM HERE TO SERVE YOU"
Sus  
adix

Trimis: Joi Iul 31, 2008 9:01 am    Titlul subiectului:  

Bai mandriva, esti la furat.
Sus  
mihaitha

Data înscrierii: 04/Mai/2007
Locație: Sibiu

Trimis: Joi Iul 31, 2008 9:52 am    Titlul subiectului:  

Aparent cu riscul de a o da (din nou) in offtopic - desi nu e cazul, thread-ul in sine e offtopic - dar de semne de punctuatie si de ortografie ai auzit?
Sus  
cla_udiu

Data înscrierii: 29/Iul/2008

Trimis: Joi Iul 31, 2008 10:08 am    Titlul subiectului:  

De ce mi s-a mutat anuntul in discuti generale ?
Sus  
Birkoff