Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Incarcare in frameuri
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> HTML/JavaScript/CSS
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
wweu

Data înscrierii: 19/Noi/2004

Trimis: Vin Noi 19, 2004 10:13 am    Titlul subiectului: Incarcare in frameuri  

sunt incepator in ale htmlului,sunt la primul site si am o poroblema.Am folosit frameseturi si meniul este in frameu de sus.Cand dau click pe o optiune din meniu pagina tinta mi se incarca in frameu cu meniul,iar io vreau sa o incarce in alt frame.Cum fac asta,sau cum fac sami incarce alt alt doc html in care sa am schimbat doar fremu respectiv(restu frameurilor-meniu,links sa fie aceleasi).Sper ca mati inteles ca nu prea am un limbaj "tehnic".Ms
Sus  
ExcalIbvr

Data înscrierii: 02/Mai/2004
Locație: Oradea

Trimis: Vin Noi 19, 2004 11:23 am    Titlul subiectului:  

Presupunem ca ai 2 frame-uri numite astfel:
1. frame_sus
2. frame_principal

In frame_sus ai linkuri (meniul) si vrei sa-ti incarce paginile respective in frame_principal. Scrii asa:
Cod: <a href="pagina1.html" target="frame_principal">Pagina 1</a>

target is the name, frameset is the game. :?
Sus  
wweu

Trimis: Vin Noi 19, 2004 9:08 pm    Titlul subiectului: meltzum  

Oau! Tehnologie frate.Multzumesc pt raspuns.O sati pun o bere pe site sa o downloadezi. :) Merci
Sus  
wweu

Trimis: Vin Noi 19, 2004 9:10 pm    Titlul subiectului:  

A...Si inca ceva.Cat de indicata este folosirea franeseturilor.Este mai bine sa folosesc tabele? :wink:
Sus  
ExcalIbvr

Data înscrierii: 02/Mai/2004
Locație: Oradea

Trimis: Vin Noi 19, 2004 10:38 pm    Titlul subiectului: