|
Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Comunitatea PHP Romania
|
| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
ion_fbi
Data înscrierii: 27/Iun/2008
|
| Trimis: Vin Iun 27, 2008 8:56 pm Titlul subiectului: please, help |
|
|
Salut ! sunt incepator in domeniu si probabil ce voi intreba necesit parerea unui avizat, din acest motiv permiteti-mi sa postez ! ideea este a doresc sa accesez interpretorul php.exe si ca in orice pagina web sa-i trimit niste variabile initializate exterior pagini php, intrebarea este : cum se face acest lucru.
PS.nu va hazardati sa spuneti ca e de incepator, caci nu este ! am cautat pe net si nu am gasit raspuns sa ma multumeasca. Va rog tratati subiectul cu rabdare, caci este posibil sa nu ma fi facut bune inteles ! revin ! merci |
|
| Sus |
|
crivion
Data înscrierii: 10/Apr/2007
Locație: Somewhere
|
| Trimis: Vin Iun 27, 2008 9:08 pm Titlul subiectului: |
|
|
1. vrei sa accesezi interpretorul printr-o consola sau script normal?
2. unde anume exterior sunt definite variabilele? |
|
| Sus |
|
MihaiC
Data înscrierii: 14/Mai/2006
Locație: Navodari
|
| Trimis: Sâm Iun 28, 2008 10:43 am Titlul subiectului: |
|
|
Faptul ca tu ne spui sa nu ne hazardam nu o sa te scuteasca de nimic.
Daca esti incepator, postezi la incepatori, pt. ca orice rahat de problema ti se pare "avansata".
Referitor la intrebarea ta fara semnul intrebarii, nu pot sa spun decat ca n-am prea inteles.
Vrei sa faci un fisier de configurare pe care sa-l incluzi in toate paginile tale (banuiesc).
http://www.php.net/manual/ro/function.include.php |
|
| Sus |
|
ion_fbi
|
| Trimis: Lun Iun 30, 2008 5:11 pm Titlul subiectului: |
|
|