| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
neoluc
Data înscrierii: 23/Iul/2004
Locație: Campina
|
| Trimis: Mar Iun 03, 2008 10:43 am Titlul subiectului: Instalare script PHP in osCommerce |
|
|
Salut! Sunt incepator in PHP si am instalat pe localhost un server de EasyPHP si osCommerce Am reusit aproape tot pana acum, dar vreu sa introduc un script PHP pre ebay in oscommerce dar nu am ideie cum, ma puteti ajuta?.
aaa. si o alta problema...cand intru pe pagina de oscommerce imi apare mesajul asta: Warning: I am able to write to the configuration file: C:/Program Files/EasyPHP 2.0b1/www/catalog/includes/configure.php. This is a potential security risk - please set the right user permissions on this file. Ce trebuie sa configurez in configure.php ?! merci si astept ajutor.. |
|
| Sus |
|
vectorialpx
Data înscrierii: 01/Mar/2005
Locație: țopăi pe tasta DELETE
|
| Trimis: Mar Iun 03, 2008 11:01 am Titlul subiectului: |
|
|
referitor la instalarea scriptului de la ebay, citeste ceva documentatie
apoi, la fisierul acela de configuratie, poti sa-l lasi fara drepturi de scriere, asa zice eroarea. Pe local nu se poate face asta, decat pe un server, pentru ca pe local e logic ca ai drepturi de scriere... ar fi culmea sa nu ai, nu? 8O |
|
| Sus |
|
Pirahna
Data înscrierii: 22/Aug/2004
Locație: la birou
|
| Trimis: Mar Iun 03, 2008 11:03 am Titlul subiectului: |
|
|
si pe local se pot stabili permisiunile, daca sistemul de operare folosit este linux.
dar ca sa rezolvi problema, cauta linia aia in cod si comenteaz-o, ca sa nu mai apara warning. |
|
| Sus |
|
vectorialpx
|
| Trimis: Mar Iun 03, 2008 11:29 am Titlul subiectului: |
|
|
Citat: si pe local se pot stabili permisiunile, daca sistemul de operare folosit este linux.
mda.. :oops:
nu cred ca e indicat sa comenteze linii din cod atat timp cat scrie ca e incepator... zic si eu |
|
| Sus |
|
Birkoff
Data înscrierii: 18/Mar/2004
Locație: Bucuresti
|
| Trimis: Mar Iun 03, 2008 12:16 pm Titlul subiectului: |
|