Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Help cu un contact form
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> PHP Incepători
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrugrasu

Data înscrierii: 16/Mai/2006

Trimis: Lun Mai 19, 2008 7:27 pm    Titlul subiectului: Help cu un contact form  

Salutare. Sunt cel mai mega incepator in ale phpului cred si vin cu o mica rugaminte sa inteleg cum sa trimit dintr-un formular de contact in html prin php un mail.
Am dat search pe phpromania si am incercat cate ceva din cele c eam gasit referitor la problema insa nici unu din scripturi nu imi trimite mailul cu datele din contact form la adresa de mail.
Pe http://www.ibdhost.com/contact/ am gasit tutorialul asta.
Merge insa am o problema. Fac formularul de contact insa cand dau send mi se deschide in alta fereastra un alt formular de contact ( cel din contact.php).
Acuma cum il pozitionez unde vreau eu? am incercat prin css dar nu il pot pozitiona sa spunem in centrul paginii.
Care formular de contact e cel bun? adica din care mi se preaiau datele?
din cel generat de contact. php ? sau din pagina html in care am formularul de contact si unde am pus la action contact php?
In concluzie
daca formularul meu de conatct este generat de fisierul contact.php cum il pozitionez unde vreu eu?
iar daca formularul meu este generat de pagina html in care pun sa zicem codul de la http://www.maketemplate.com/form/makeform.php la form action ce pun? ca sa mearga direct mailul fara sa se mai activeze formularul generat de contact.php ?
Mii de multumiri celor care o sa aiba rabdare sa imi raspunda asta daca nu am fost prea incalcit in exprimare.
Sus  
guppy

Data înscrierii: 02/Mai/2007

Trimis: Mar Mai 20, 2008 12:19 am    Titlul subiectului: