|
Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Comunitatea PHP Romania
|
| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
RazvanC
Data înscrierii: 24/Mar/2008
|
| Trimis: Vin Mar 28, 2008 1:07 am Titlul subiectului: |
|
|
Pirahna a scris: oh yeah :
ca sa nu mai zic ca fara javascript nu iti merge deloc.
imdb . com/find?s=tt&q=Write+Movie+Title+2&x=16&y=5
incearca sa cauti pe imdb te rog numele ala de ai incercat sa il cauti la mine pe site ia zimi ce iese prima data ca sunt foarte curios...pt ca nici eu nu vad nici o relevanta...
Trebuia sa citesti ce am scris mai sus...parca asa se face pe forumuri, ma rog eu nu prea le stiu pastea ca sunt incepator...
nu merge fara java pt ca foloseste ajax..situl e bazat pe java si nu prea mai sunt browsere care sa nu aiba java asa ca...
Citat: Laughing Laughing A revenit Pirahna... Laughing Laughing
PS: La ce-ti foloseste ca nu are baza de date... Razz tot ce face face dinamic... Razz ... in cel mai bun caz ii dai echo la cod si vezi codul sau daca reusesti sa ajungi sa inserezi un unlink() ar fi prea bine.. (dar mai e si pb cu chmod-ul) ... in fine.. adik nu prea ai dovedit nimic.. ai dovedit ca are bug-uri legate de securitate.. dar ce sa securizeze?
asta nu am inteles-o se vede ca nu sti ce zici nu are treaba nici un unlink nici un chmod... si in plus chiar tu ai zis-o ce sa securizeze pt ca ce fac eu e sa copiez posterul de la imdb pt ca nu se poate altfel dupa 20 30 de requesturi sau mai putin poza nu mai apare asa ca o copiez. Ma rog stiam ca asta o sa mi se intample aici asa ca sunt gata pt orice. |
|
| Sus |
|
crivion
Data înscrierii: 10/Apr/2007
Locație: Somewhere
|
| Trimis: Vin Mar 28, 2008 6:59 am Titlul subiectului: |
|
|
| in sfarsit un site care merita evaluat, ideea e super tare, arata ok deci va fi un site de succes |
|
| Sus |
|
adyre
Data înscrierii: 06/Dec/2004
Locație: Buzau
|
| Trimis: Vin Mar 28, 2008 8:37 am Titlul subiectului: |
|
|
Citat: