Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Questions about OOP..
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> PHP Avansat
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pepys

Data înscrierii: 05/Mai/2005

Trimis: Joi Ian 10, 2008 1:31 pm    Titlul subiectului: Questions about OOP..  

Buna..

sunt mai incepator in PHP OOP, asa ca v-as ruga sa ma ajutati sa-mi lamuresc niste neclaritati. Incep cu prima si mai adaug apoi.. thanks celor care-si fac timp sa raspunda..

Cod:
function connect($host,$username,$password,$name) {
   $connectect = mysql_connect($host, $username, $password) or die(mysql_error());
   $selected = mysql_select_db($name) or die(mysql_error());
}

function setData($table) {
   $this->table = $table;
   }

De ce la prima functie foloseste variabilele din parametrii functiei asa cum sunt, iar la a doua face "conversia" $this->table = $table? E pentru ca la inceputul clasei am declarat un

Cod:

var $table;

? Thanks..
Sus  
pepys

Data înscrierii: 05/Mai/2005

Trimis: Joi Ian 10, 2008 1:42 pm    Titlul subiectului:  

In cadrul unei functii, intr-o clasa, am declarat un

Cod:
global $array;

unde array-ul respectiv e construit intr-un fisier de parametri. Cum pot sa fac sa-l declar in cadrul clasei, la inceput, si sa nu mai trebuiasca sa-l declar asa la inceputul fiecarei functii?
Sus  
mihaitha

Data înscrierii: 04/Mai/2007
Locație: Sibiu

Trimis: Joi Ian 10, 2008 1:52 pm    Titlul subiectului:  

Ai grija cum te exprimi. Una e 'sunt incepator in PHP OOP' si alta e 'habar n-am ce e si cu ce se mananca OOP'. Tu, din ce vad eu, te incadrezi mai degraba la a doua varianta.