| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
radu_paraleste
Data înscrierii: 02/Iul/2007
Locație: Galati
|
| Trimis: Mie Noi 21, 2007 3:47 pm Titlul subiectului: Travel agency http://www.karmatravel.eu |
|
|
Salut phpRomania!
http://www.karmatravel.eu - sunt incepator in ale php-ului si este pana acum cel mai mare proiect al meu!
Vreau sa stiu cam ce nu e bine realizat in el ! Specific ca acum lucrez la re-writing url !
Doresc daca se poate si un pret estimativ!
Eu am cerut pe el 250 euro. E prea mult? prea putin? multumesc |
|
| Sus |
|
Pirahna
Data înscrierii: 22/Aug/2004
Locație: la birou
|
| Trimis: Mie Noi 21, 2007 3:57 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pai ar trebui sa ai grija cu securitatea in primul rand ... si poate sa afisezi si o eroare sau sa redirectionezi cand se intampla sa nu afiseze nimic.
Designul nu e grozav, dar nu e nici ca restul site-urilor de pe aici ... deci nu am sa te critic din punctul asta de vedere.
Jos ai putea sa scoti ala cu Powered by ... poate "Dezvoltat de "
Pretul il stabilesti tu ... daca tie 250 ti se pare o suma corecta pentru munca depusa, atunci 250 ...
Eu unul ceream mai mult, dar la mine era vorba de alt design, securitate, organizare, etc ... dar dupa ce mai faci vreo 5 proiecte iti dai seama cam care sunt preturile la care ar trebui sa operezi. |
|
| Sus |
|
radu_paraleste
|
| Trimis: Mie Noi 21, 2007 4:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
pirahna daca poti sa imi explici mai exact la ce te referi d.p.d.v. al securtatii? mysql_real_escape? :| si la faza cu eraore nu am inteles la ce te-ai referit ! :D
multumesc frumos |
|
| Sus |
|
Pirahna
|
| Trimis: Mie Noi 21, 2007 4:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
| ai pe undeva un id_sejur sau id_oferta sau ceva de genul asta ... la care daca ii pun = ' sau = -1 imi afiseaza o oferta goala |
|
| Sus |
|
radu_paraleste
|
| Trimis: Mie Noi 21, 2007 4:05 pm Titlul subiectului: |
|
|