Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

Ajax - Script simplu - DESPERATE NEED
Vezi mesajul original

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> AJAX
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adyre

Data înscrierii: 06/Dec/2004
Locație: Buzau

Trimis: Vin Noi 02, 2007 10:32 am    Titlul subiectului: Ajax - Script simplu - DESPERATE NEED  

Cum sunt incepator in Ajax nu stiu sa fac nici chestii banale..

Ce vreau eu sa fac?!

Sa dau load la functie in body si in felul urmator:

Sa imi execute o pagina, iar dupa terminarea executarii acelei pagini sa treaca la alta si tot asa vreo 4 pagini si pentru fiecare sa imi afiseze un loading iar dupa terminare sa termine acel loading. Totul pare simplut (chiar si pentru mine) pana m-am uitat in scriptul meu de baza de la care tot lucrez.

Si in felul urmator. Eu deschid cu xmlHttp.open(METODA, fisierul, TRUE); dar problema e ca nu are nevoie de nici o METODA. Ma gandeam sa fac una goala, adik si cu GET/POST si fara tot acelasi lucru sa-l faca. Dar am dat de xmlHttp.setRequestHeader("Content-Length", variabila.length); si deja sunt in ceata ca sa nu mai zic de 'xmlHttp.send'.

Problema e ca stiu ca nu trebuie sa cer scripturi de-a moaca asa, dar chiar sunt disperat si cam aveam nevoie ieri de treaba asta :? asa ca daca poate cineva sa scrie ceva rapid as fi FOOAARRRTTTEEEEE recunoscator...

Multumesc anticipat.
Sus  
redcom

Data înscrierii: 27/Mai/2004
Locație: iasi

Trimis: Vin Noi 02, 2007 12:08 pm    Titlul subiectului: ?  

nu se intelege nimic din ce ai scris nu prea e coerent ce ai scris .
dar poti face o treaba simplua cu jquery

ce vrei mai exact sa faci?
Sus  
adyre

Data înscrierii: 06/Dec/2004
Locație: Buzau

Trimis: Vin Noi 02, 2007 12:19 pm    Titlul subiectului: