Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc
Comunitatea PHP Romania

OOP or no OOP
Vezi mesajul original
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare

Pagina de start a forumului Forum PHP Romania - Discutii despre PHP, MySQL, Javascript, AJAX, etc -> PHP Avansat
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adyre

Data înscrierii: 06/Dec/2004
Locație: Buzau

Trimis: Vin Aug 31, 2007 7:33 pm    Titlul subiectului: OOP or no OOP  

OOP or no OOP... that is the question....

Sunt genul de programator care nu s-a omorat cu OOP... tinand cont ca e tipic Java la ce bun in PHP? :P

E bine, am tinut sa ma bag sa invat si asa ceva... Sincer nici nu stiu cam ce vrea... functii inglobate intr-un singur loc.. k.. jale chestie.. nu ma intereseaza...

In schimb tot cautand am dat si peste http://www.webmasterstop.com/56.html Care mi-a concretizat credinta... se para ca OOP defapt ingreuneaza scriptul decat line by line sau functii.. bine, la functii nu cred ca am sa renunt ca sunt in mana.. parca singura scrie.... dar OOP cum nu prea m-am bagat... stiu cat sa citesc ceva.. dar nu prea vad rostul...

Acum vreau sa deschid acest topic tocmai pentru a vedea ce pareri contra si pro OOP exista.

Voi o sa ma convingeti daca da sau nu (poate si pe cei ce vor urma sa vada topicul acesta).

Chestionarul e valabil 30 de zile, asa ca grabiti-va!
Sus  
adyre

Trimis: Vin Aug 31, 2007 7:37 pm    Titlul subiectului:  

Astept si pareri scrise, nu numai voturi!
Sus  
crivion

Data înscrierii: 10/Apr/2007
Locație: Somewhere

Trimis: Vin Aug 31, 2007 7:39 pm    Titlul subiectului:  

s-a mai discutat de n ori , dar nici eu nu ii vad avantajul !
Sus  
Weedkid

Data înscrierii: 14/Ian/2007
Locație: Brasov

Trimis: Vin Aug 31, 2007 7:41 pm    Titlul subiectului: